Apple account saldo en abonnementen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Daar ik geen credit kaart heb, voeg ik zo nu en dan geld toe aan mijn account in de App Store. AbboÂ’s zo als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple account saldo en abonnementen
Hi,
Daar ik geen credit kaart heb, voeg ik zo nu en dan geld toe aan mijn account in de App Store. AbboÂ’s zo als ICloud, Apple Music en bijvoorbeeld F1tv pro worden hier uit betaald. Normaal krijg ik altijd een mail dat er te weinig geld in het account zit om de komende abboÂ’s te betalen, en vul ik het gelijk aan, echter kreeg ik er nu geen 1 en kreeg ik een mail van F1tv dat een betalingsprobleem was. En dat het opgezegd was. Vraag 1: stopt Apple automatisch een abonnement als er geen genoeg geld in het account staat? Ben je dan ook van het abonnement af? Dus stel ik heb Applemusic, voeg geen geld meer toe aan mijn account, stopt dat dan mijn abonnement tot ik mijn weer aan meld voor een nieuw abonnement ? (Zonder consequenties) Vraag 2: is er geen manier om iets van een automatische afschrijving te regelen als je geen creditkaart bezit? Hoor t graag! Dank jullie alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen 100% zekerheid, maar wellicht kan je paypal hiervoor gebruiken. dat kan je ook als betaal methode opgeven en paypal kan je ook met een debit card gebruiken door daar geld op te zetten dacht ik.
|
|
|||
|
|||
Paypal kan idd ook met debit. Bij mij is dit via domiciliëring.
|
|
|||
|
|||
Maar beste mensen dat is niet mijn vraag, ik heb geen Paypal en wil dat vooral ook niet 😅
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De melding was dat je geen credit card had. Paypal had je het niet over.
Maar als je perse het jezelf onmogelijk wil maken dan had je dat even moeten zeggen. Dat scheelt anderen weer tikken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple ID saldo opwaarderen met Paysafe card? | DertKesh | iPhone algemeen | 0 | 25-12-19 14:37 |
credit Itunes van oude Apple Account naar nieuw Apple account | ferrywalter | iPhone algemeen | 1 | 17-07-13 19:18 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
|
|