//

Apple account saldo en abonnementen

Apple account saldo en abonnementen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Daar ik geen credit kaart heb, voeg ik zo nu en dan geld toe aan mijn account in de App Store. AbboÂ’s zo als ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 25-06-23, 16:51
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows

Question Apple account saldo en abonnementen

Hi,

Daar ik geen credit kaart heb, voeg ik zo nu en dan geld toe aan mijn account in de App Store. AbboÂ’s zo als ICloud, Apple Music en bijvoorbeeld F1tv pro worden hier uit betaald. Normaal krijg ik altijd een mail dat er te weinig geld in het account zit om de komende abboÂ’s te betalen, en vul ik het gelijk aan, echter kreeg ik er nu geen 1 en kreeg ik een mail van F1tv dat een betalingsprobleem was. En dat het opgezegd was.

Vraag 1: stopt Apple automatisch een abonnement als er geen genoeg geld in het account staat? Ben je dan ook van het abonnement af? Dus stel ik heb Applemusic, voeg geen geld meer toe aan mijn account, stopt dat dan mijn abonnement tot ik mijn weer aan meld voor een nieuw abonnement ?
(Zonder consequenties)
Vraag 2: is er geen manier om iets van een automatische afschrijving te regelen als je geen creditkaart bezit?

Hoor t graag! Dank jullie alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 29-06-23, 23:40
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS

Standaard

Geen 100% zekerheid, maar wellicht kan je paypal hiervoor gebruiken. dat kan je ook als betaal methode opgeven en paypal kan je ook met een debit card gebruiken door daar geld op te zetten dacht ik.
Oud 01-07-23, 23:29
Pdrke Pdrke is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3

Standaard

Paypal kan idd ook met debit. Bij mij is dit via domiciliëring.
Oud 01-07-23, 23:34
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0

Standaard

Maar beste mensen dat is niet mijn vraag, ik heb geen Paypal en wil dat vooral ook niet 😅
Oud 02-07-23, 00:08
Pdrke Pdrke is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonster Bekijk bericht
Maar beste mensen dat is niet mijn vraag, ik heb geen Paypal en wil dat vooral ook niet 😅
Dit is een antwoord op uw vraag 2: is er geen manier om iets van een automatische afschrijving te regelen als je geen creditkaart bezit

Paypal dus.
Oud 02-07-23, 00:09
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS

Standaard

De melding was dat je geen credit card had. Paypal had je het niet over.
Maar als je perse het jezelf onmogelijk wil maken dan had je dat even moeten zeggen. Dat scheelt anderen weer tikken.
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple ID saldo opwaarderen met Paysafe card? DertKesh iPhone algemeen 0 25-12-19 14:37
credit Itunes van oude Apple Account naar nieuw Apple account ferrywalter iPhone algemeen 1 17-07-13 19:18
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 09:41

Regels voor berichten