//

streamen van iPhone naar Macbook

streamen van iPhone naar Macbook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik loop tegen iets geks aan. Het is mogelijk om vanaf mijn iPhone te streamen met airplay naar mijn MacBook. Behalve met Disney+. Dan krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-23, 16:30
aquilaW aquilaW is offline
 
 
Geregistreerd: Feb 2023
Berichten: 1
Standaard streamen van iPhone naar Macbook

Ik loop tegen iets geks aan. Het is mogelijk om vanaf mijn iPhone te streamen met airplay naar mijn MacBook. Behalve met Disney+. Dan krijg ik een foutmelding: Oeps er ging iets mis. Komt dat omdat Disney dit heeft afgeschermd?
Het gaat met name om programma's die ik had gedownload op mijn iPhone om af te kunnen spelen tijdens mijn vakantie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-23, 14:35
jasonjulius1122 jasonjulius1122 is offline
• iOS 15.6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2023
Berichten: 18
Standaard

De Disney-app heeft een optie om je Disney-scherm naar je tv te casten (beide moeten op dezelfde Wi-Fi zijn aangesloten). Wat u probeert te doen, is het app-scherm op uw tv delen, wat niet mogelijk is.
U kunt het echter doen als u in uw browser inlogt op Disney en vervolgens uw telefoonscherm op Mac deelt via airplay.
Hier is een vindingrijke gids om het iPhone-scherm op Mac te delen in 2023. https://www.thestreambible.com/blog/...iphone-on-mac/
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
dezer streamen van macbook naar chromecast seije017 Desktop-applicaties 0 26-11-17 20:35
Mac OS X: HDD uit macbook halen en gegevens kopiëren naar nieuwe macbook met migratie-assistent demonski Desktop-applicaties 3 23-09-17 20:53
Muziek: Van mac naar iphone streamen ? Melvin18 Muziek, foto & video 3 02-05-13 11:09
Digitenne via Orb streamen naar je iphone Wallie iPhone Apps 6 31-03-09 12:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:51.