Iemand airtag delen met de public beta al geprobeerd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand het airtag delen al geprobeerd met de public beta van ios 17? Ik heb een aantal airtags gedeeld met een vriend in hong kong.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand airtag delen met de public beta al geprobeerd?
Iemand het airtag delen al geprobeerd met de public beta van ios 17? Ik heb een aantal airtags gedeeld met een vriend in hong kong.. hij kan zien waar ze zijn, maar andersom lijkt het niet te werken. Een ander effect wat ik heb gemerkt is dat mijn findmy app crasht als ik wat deel.. pas als hij mijn airtags verwijdert dan werkt bij mij de app weer.
Ik was benieuwd of anderen hier al met de functionaliteit hebben gespeeld? Ik vermoed dat voor de beta apple nog iets moet aanzetten ofzo voordat dit goed werkt. Op zich wel raar dat het bij mijn vriend in hong kong al zo goed werkt en bij mij niet. Ik ben benieuwd of dat bij anderen ook zo is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 9.1 public beta stoppen | Cokeman | iPhone algemeen | 0 | 20-09-15 19:21 |
Verschil ios9 beta vs public beta | sjoeii | iPhone algemeen | 3 | 20-07-15 12:18 |
iCloud en iOS9 public beta | biggest | iCloud | 5 | 12-07-15 17:42 |
Nitrox, iemand al geprobeerd? | Speedfreak20 | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 22-10-08 10:47 |
|
|