Slechte lightning verbinding iPhone 5! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft er ook problemen met een slechte lightning verbinding op het iPhone toestel zelf , heb al een andere kabel aan geschaft , blijkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slechte lightning verbinding iPhone 5!
Wie heeft er ook problemen met een slechte lightning verbinding op het iPhone toestel zelf , heb al een andere kabel aan geschaft , blijkt nu , als ik de kabel naar links druk heb ik contact , druk ik naar rechts heb ik geen contact ! Dus de contacten in de iPhone geven problemen ! Wie kent dit probleem ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies het zelfde probleem alleen dan andersom. Als ik hem naar links druk heb ik geen contact. Het is echt heel vervelend. Al een aantal keer Walker geworden zonder dat hij is opgeladen. Binnenkort maar naar de Apple store om hem terug te brengen en hopen dat het garantie is.
Heb er bij mijn weten nooit iets raars mee gedaan ben er altijd erg voorzichtig mee |
|
||||
|
||||
De lightening connector werkt hier perfect.
|
|
||||
|
||||
Contacten zullen idd niet goed zijn, Check toch maar is of er geen stof inzit. En mssn de stofzuiger eraan...
|
|
|||
|
|||
Hoi , Ik Ben verleden week naar de iStore geweest , daar haalden ze een pluk (vuil,stof) Uit de lightning connector ! Het werkt nu weer goed ! Gr. Vredeburg.
|
|
|||
|
|||
Hee,
Hoop dat het bij mij ook het geval is. Weet jij toevallig hoe ze dat stuk stof eruit hebben gekregen? Want dan hoef ik niet naar Amsterdam voor zoiets maar heb ook geen zin de boel te beschadigen. |
|
|||
|
|||
Om dit te voorkomen heb ik dopjes in de lader ingang en de hoofdtelefoon aansluiting
Gekocht via mp misschien een tip |
|
|||
|
|||
Je kan het met een Klein kwastje bijvoorbeeld van een scheer apparaat doen !
|
|
|||
|
|||
Via wat heb je dit gekocht? Want ik zat met hetzelfde probleem. Mijn iphone laadde de laatste tijd ook ontzettend slecht op wegens slecht contact en het was blijkbaar ook gewoon stof die erin zat
|
|
|||
|
|||
Ook bij mij het zelfde probleem met de Lightning connector.
gebeld met Mobistar center waar ik hem gekocht heb. Daar wist men mij te vertellen dat het echt geen alleen staand feit is. ook vriend van mij heeft het zelfde probleem. al stof uit gehaald en zo maar dat is het probleem niet. binnen brengen voor herstelling in garantie kan wel, maar dan ben je hem 3 weken kwijt. Eervolle vervangtoestellen zijn niet beschikbaar. (wel een oude gsm) |
|
|||
|
|||
Hoi,
Had 6 maanden geleden hetzelfde probleem, werkte zelfs totaal niet meer. Ben toen naar Amsterdam gegaan (vanuit Brugge, Belgie !) omdat de telefoon slechts 30dagen oud was. Ben slechts 5 min binnengeweest. Ik kreeg onmiddellijk een nieuwe. Nu, 6 maand later dus, begint het probleem zich opnieuw voor te doen. Heb nooit eerder problemen gehad met m'n iPhones maar nu begint het toch m'n kl**** uit te hangen. Was niet alles in m'n huis intussen van Apple, zou ik toch beginnen denken naar een overstap van smartphone. |
|
||||
|
||||
ik ben blijkbaar niet de enige die problemen met de connector gehad heeft.
bij mij is het inmiddels verholpen na het schoonmaken van de connector waar een stofbal uit kwam
|
|||
|
|||
Maar de vraag is hoe je hem hebt schoongemaakt
Ik heb ook dit probleem, je moet echt even zien dat hij oplaad en dan heel stil neerleggen. Ik zie ook wel wat stof liggen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Probleem opgelost. |
|
|||
|
|||
Een tandenstoker werkt ook perfect en kost minder moeite dan zelfgemaakte zooi.. Gewoon rustig dn zachtjes proberen stof er uit te krijgen.. Dit doe ik nog steeds regelmatig op mijn 4S, waar de connector nog fragieler is.
|
|
|||
|
|||
probleem opgelost !!!
Heren bedankt voor de tip van het eruithalen van het opgehoopte stof uit de connector. ik heb het met een paperclip eruit gekregen...
Het werkt weer optimaal....!!!! |
|
|||
|
|||
Paperclip???? Dat is af te raden wegens kortsluiting. Ik hoop dat je niets blijvends hebt beschadigd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soooo, daar heb ik echt niet bij stilgestaan. Maar hij doet het nog. Dan heb ik echt geluk gehad. İn ieder geval, badankt voor de tip!!! Voortaan maar een tandenstoker gebruiken...😜😜😜 |
|
|||
|
|||
Citaat:
En een plastiek strip schilfert niet en breekt niet af zoals een tandenstoker. dus wat is nu juist "zooi" ? |
|
|||
|
|||
Een zachte tandenborstel werkt ook erg goed
|
Labels |
lightning kabel ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 slechte bluetooth verbinding auto | davidspeijer | iPhone algemeen | 3 | 29-01-13 21:37 |
slechte gps verbinding | bakkerijraes | iPhone Navigatie | 0 | 15-12-12 17:56 |
Slechte verbinding met de Wi-Fi | lilsander | iPhone algemeen | 2 | 12-12-12 18:54 |
Zeer slechte verbinding | Walt | Archief | 1 | 26-01-10 16:44 |
Windows: slechte verbinding Iphone/Itunes | joagertje | iTunes | 5 | 19-10-09 19:53 |
|
|