Automatisch uitschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mij valt sinds kort op dat van de iPhone 8 het scherm niet uitgaat na 30sec.(afhankelijk van de instelling) De telefoon blijft open en schakelt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatisch uitschakelen
Mij valt sinds kort op dat van de iPhone 8 het scherm niet uitgaat na 30sec.(afhankelijk van de instelling) De telefoon blijft open en schakelt niet uit. Het automatisch slot staat op 30sec. Normaal moet het toestel na 30sec. inactiviteit toch op slot gaan maar dat gebeurt niet. Heb laatste update 11.0.3 !!!
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde ervaren bij mijn 8 plus.
Na een harde reset is het niet meer voorgekomen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nu ook harde reset gedaan en voorlopig is het ok..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijkbaar is dit een vrij inferieure methode. Gezien Apple's kwaliteitseisen snap ik niet goed dat ze deze mogelijkheid blijven aanbieden. |
|
|||
|
|||
OTA Δ-updates, of beter gezegd "patchworks", veroorzaken regelmatig problemen. Soms ook serieuze problemen. En dat al sinds iOS 6.
In macOS en OS X doet Apple dat anders. Elke nieuwe macOS versie is geen Δ-update maar een volledig nieuwe installatie. Dan volgen er een paar Δ-updates. Tussendoor, als er ook firmware updates voor de Mac zijn, komt dan weer een volledig nieuwe installatie. Dat noemt Apple dat dan een "Combo Update". En zo zou Apple dat ook met iOS moeten doen. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 30-10-17 om 18:59. Reden: taalfouten |
|
|||
|
|||
Ah, duidelijk.
Zit ik nu met de twijfel of ik mijn iTunes backup straks wel moet gaan overzetten naar mijn X aangezien ik altijd O.T.A. heb geupdate en er dan mogelijk fouten meekomen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch slot uitschakelen in dock | Goldmember | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 31-08-12 19:56 |
Automatisch uitschakelen en inschakelen | enjeepee | iPhone algemeen | 1 | 23-06-12 15:06 |
Automatisch 3G uitschakelen 4s | flydijk | iPhone algemeen | 13 | 24-01-12 17:55 |
Automatisch uitschakelen opladen | joppen12 | iPhone algemeen | 9 | 08-12-10 12:27 |
Automatisch in/uitschakelen 3g verbinding? | redfuse | Archief | 3 | 07-07-08 10:23 |
|
|