Batterij loopt snel leeg. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb een i phone 5S refurbished. Al een jaar heel tevreden van. Tot nu plots mijn zoontje wil Pokémon spelen en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij loopt snel leeg.
Hallo allemaal.
Ik heb een i phone 5S refurbished. Al een jaar heel tevreden van. Tot nu plots mijn zoontje wil Pokémon spelen en ik een runnersapp geďnstalleerd heb. Ik probeerde 'runtastic' en 'runkeeper. Wanneer ik 1 van deze 3 apps gebruik moeten de locatievoorzieningen aanstaan. Ik doe dat met als gevolg dat als ik 5 km loop de phone uitvalt... Vanaf 3 km krijg ik de melding dat de batterij bijna leeg is... Ik weet niet wat ik moet doen.... Hopelijk is er hier iemand die veel van I phone kent en me kan helpen. Alvast heel erg bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 batterij loopt snel leeg | JMilano | iPhone algemeen | 50 | 26-04-14 13:47 |
Batterij iPhone 4S loopt snel leeg | dgo2 | iPhone algemeen | 28 | 16-01-14 21:40 |
Batterij loopt snel leeg | 123eliascasillas123 | iPhone algemeen | 1 | 24-08-13 10:30 |
Batterij loopt ineens snel leeg | Willem van Leeuwen | iPhone algemeen | 1 | 30-04-12 09:17 |
Batterij 4s loopt heel snel leeg | Melanie1602 | iPhone algemeen | 1 | 05-04-12 20:24 |
|
|