Iphone 6S loopt leeg met nieuwe batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone 6S loopt snel leeg. Ik ben al 3 keer langs een reparatie winkel geweest voor een nieuwe batterij maar dat helpt niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6S loopt leeg met nieuwe batterij
Hallo,
Mijn iphone 6S loopt snel leeg. Ik ben al 3 keer langs een reparatie winkel geweest voor een nieuwe batterij maar dat helpt niet. Binnen 5 uur is mijn telefoon leeg. Ik heb van alles geprobeerd maar het ligt niet aan de accu/apps. Heb nog een iphone 6 die draait op ios 11, loopt niet zo snel leeg dan mijn 6s. Heeft iemand enig idee? Misschien iets met de moederbord? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoogstwaarschijnlijk een ic op moederbord defect aks je dat hebt met 3 nieuwe batterijen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ze gezien op Mp en reparatie van Tristar IC kost rond de €75,-, of het dat waard is is aan jezelf. Of als je het aandurft dit zelf te doen.
ps ik weet niet waar je woont maar Boon repair Eerbeek ( deze repareert ook je iphone als je al zelf eraan gewerkt hebt en dit uiteindelijk niet gelukt is) een van de velen. Laatst gewijzigd door faire4u; 29-09-17 om 13:25. |
|
|||
|
|||
Citaat:
75 is gelukkig nog te overzien maar hoop dat het dichtbij kan. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Heeft die “iemand” jouw iPhone geopend en onderdelen vervangen?
Dan zal Apple je waarschijnlijk niet meer helpen...
|
|||
|
|||
Lees 1ste post van T's , hij heeft al 3x zijn batterij laten vervangen dus hoogstwaarschijnlijk geen garantie meer.
Heb je dit bij Boon Repair laten doen? De meeste reperateurs doen alleen eenvoudige reparaties aan het moederbord, hij spoort echt de oorzaak op en repareert deze dan ook. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt! Mijn telefoon houd het nu ongeveer 20 uur vol. Bedankt
|
|
|||
|
|||
Een dag met een niet originele batterij is redelijk in mijn ogen, eenmaal opladen per dag daar is wel mee te leven dacht ik. En waar/wat heb je laten repareren? Wat waren de kosten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het bij Boon Repair Eerbeek laten repareren. Hij heeft de IC tristar (U2) chip vervangen. Het heeft mij €80 gekost, maar mijn telefoon is nu wel als nieuw! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: batterij iPhone 5s loopt snel leeg | FrikandelXL | Jailbreak | 0 | 30-01-17 21:18 |
iPhone 5 batterij loopt snel leeg | JMilano | iPhone algemeen | 50 | 26-04-14 13:47 |
iPhone 5 batterij loopt leeg en is warm | Ver$uZ Motorsport | iPhone algemeen | 15 | 15-02-14 14:12 |
Batterij iPhone 5S loopt opeens leeg | 3tekens | iPhone algemeen | 10 | 08-02-14 13:44 |
Batterij iPhone 4S loopt snel leeg | dgo2 | iPhone algemeen | 28 | 16-01-14 21:40 |
|
|