Slechte verbinding met de Wi-Fi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4S met de nieuwste IOS (6.0.1) en heb nu de laatste tijd problemen met Wi-Fi. Het is trager en steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slechte verbinding met de Wi-Fi
Hallo,
Ik heb een iphone 4S met de nieuwste IOS (6.0.1) en heb nu de laatste tijd problemen met Wi-Fi. Het is trager en steeds slechte verbinding etc. Kam hier nu al een tijdje mee. Wi-Fi gereset etc. modem gereset maar nog steeds het probleem. voor IOS 6 nooit last van gehad. Hebben meer mensen dit? Hoe los ik dit op? Alvast bedankt! Gr Sander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit niet, maar als ik mijn 3G thuis laat aan staan, dan heb ik slechte Wi-Fi verbinding.
Misschien helpt dit bij jou ook? |
|
|||
|
|||
Kijk eerst eens in het juiste forum, het Wi-Fi forum dus, daar staan een paar topics over gelijkaardige problemen:
Wi-Fi forum > Bellen en internet forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
Labels |
slecht, verbinding, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 slechte bluetooth verbinding auto | davidspeijer | iPhone algemeen | 3 | 29-01-13 21:37 |
Slechte Wi-Fi verbinding New iPad. | kommer1967 | Wi-Fi | 0 | 28-03-12 19:44 |
Zeer slechte verbinding | Walt | Archief | 1 | 26-01-10 16:44 |
Windows: slechte verbinding Iphone/Itunes | joagertje | iTunes | 5 | 19-10-09 19:53 |
Slechte internet verbinding testen | ideveloper | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 12-04-09 21:16 |
|
|