Kopen/Verkopen iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het is even geleden dat ik nog op het forum ben geweest en vroeg me het volgende af: Hoe kopen/verkopen jullie tegenwoordig oude iPhones? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kopen/Verkopen iPhone
Hallo,
Het is even geleden dat ik nog op het forum ben geweest en vroeg me het volgende af: Hoe kopen/verkopen jullie tegenwoordig oude iPhones? Via welke weg wordt er nu gegaan? Ik zie dat er geen nieuwe berichten meer zijn in het speciale verkooponderdeel op het forum. Alvast bedankt voor de reacties James |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Marktplaats bijvoorbeeld
|
|
|||
|
|||
Ik ruil hem gewoon in bij Apple. Je kunt misschien meer krijgen op MP. Grote voordeel bij inruil bij Apple is dat je geen "vreemde" types krijgt die hem wel direct en cash bij je op willen halen. ;-)
|
|
|||
|
|||
Klopt, op marktplaats kom je wel wat pareltjes tegen. Maar ik vind het verschil tussen MP en inruil te groot. Op MP krijg je meer. Ben op het moment een 12 Pro aan het verkopen en merk eigenlijk dat de animo lager is dan ‘vroeger’. Mijn vorige iPhone X was ik in een middag kwijt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kopen en Verkopen iphones | huubsch | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-10-11 00:17 |
Mac OS X: iPhone verkopen | jap74 | iTunes | 1 | 23-01-11 20:54 |
Windows: Iphone verkopen | jmoonen | iTunes | 5 | 13-06-10 23:41 |
iPhone verkopen, How To? | Werner85 | Koopinformatie Nederland | 13 | 13-09-09 15:45 |
|
|