//

Reservekopie terug zetten op oude een iphone en huidige iphone blijven gebruiken

Reservekopie terug zetten op oude een iphone en huidige iphone blijven gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn dochter (13) heeft een Iphone 11 met hierop TIKTOK. Aangezien deze app bleef hangen, heeft ze deze verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Hierdoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-03-23, 23:25
eviencarolien eviencarolien is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2023
Berichten: 1
Exclamation Reservekopie terug zetten op oude een iphone en huidige iphone blijven gebruiken

Hallo allemaal,
Mijn dochter (13) heeft een Iphone 11 met hierop TIKTOK. Aangezien deze app bleef hangen, heeft ze deze verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Hierdoor zijn nu 500 concept video's verdwenen. Na wat googlen zijn deze volgens mij niet meer terug te vinden.
Er staan video's op van haar overleden papa, waardoor de paniek nu groot is.

Graag zou ik willen weten of het volgende mogelijk is:
Ze heeft al 30 weken geen reservekopie van haar iphone gemaakt.
Zou deze reservekopie op een of andere manier terug gezet kunnen worden op een andere oudere iphone? Ze wi op haar huidige Iphone 11 uiteraard niet deze reservekopie. Kan ze 2 telefoons hebben met op de ene een oude reservekopie met wellicht nog een redelijk aantal TIKTOK video's en gewoon haar huidige telefoon met alles erop?

Hopelijk is mijn vraag duidelijk en weet iemand een antwoord.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-23, 15:13
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

als je nog een andere telefoon hebt met dezelfde ios (of nieuwer) als de reservekopie dan kan je die zonder problemen nieuw installeren op haar account en de oude reservekopie terugzetten bij het installeren. Kunnen ook prima (tijdelijk) naast elkaar gebruikt worden.
  #3  
Oud 24-03-23, 07:08
SXR SXR is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 20
Standaard

Hoe is het mogelijk dat ze tiktok verwijderd heeft en dat er daardoor foto’s verdwenen zijn?
Reageren

Labels
reservekopie, tiktok



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone hersteld met reservekopie maar wil de oude weer terug machlo iPhone algemeen 1 23-05-14 15:39
Windows: Oude backup terug zetten RioolDokter iTunes 1 05-04-13 16:29
Oude back-up terug zetten Chanti iPhone algemeen 0 24-10-11 20:42
Geen MMS knop op IPhone 4 na terug zetten van reservekopie 2g Rivinn iTunes 0 01-08-10 01:43
Reservekopie niet terug te zetten Eduardboon iPhone algemeen 2 16-12-09 17:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:34.