Reservekopie terug zetten op oude een iphone en huidige iphone blijven gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn dochter (13) heeft een Iphone 11 met hierop TIKTOK. Aangezien deze app bleef hangen, heeft ze deze verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Hierdoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie terug zetten op oude een iphone en huidige iphone blijven gebruiken
Hallo allemaal,
Mijn dochter (13) heeft een Iphone 11 met hierop TIKTOK. Aangezien deze app bleef hangen, heeft ze deze verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Hierdoor zijn nu 500 concept video's verdwenen. Na wat googlen zijn deze volgens mij niet meer terug te vinden. Er staan video's op van haar overleden papa, waardoor de paniek nu groot is. Graag zou ik willen weten of het volgende mogelijk is: Ze heeft al 30 weken geen reservekopie van haar iphone gemaakt. Zou deze reservekopie op een of andere manier terug gezet kunnen worden op een andere oudere iphone? Ze wi op haar huidige Iphone 11 uiteraard niet deze reservekopie. Kan ze 2 telefoons hebben met op de ene een oude reservekopie met wellicht nog een redelijk aantal TIKTOK video's en gewoon haar huidige telefoon met alles erop? Hopelijk is mijn vraag duidelijk en weet iemand een antwoord. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je nog een andere telefoon hebt met dezelfde ios (of nieuwer) als de reservekopie dan kan je die zonder problemen nieuw installeren op haar account en de oude reservekopie terugzetten bij het installeren. Kunnen ook prima (tijdelijk) naast elkaar gebruikt worden.
|
|
|||
|
|||
Hoe is het mogelijk dat ze tiktok verwijderd heeft en dat er daardoor foto’s verdwenen zijn?
|
Labels |
reservekopie, tiktok |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone hersteld met reservekopie maar wil de oude weer terug | machlo | iPhone algemeen | 1 | 23-05-14 16:39 |
Windows: Oude backup terug zetten | RioolDokter | iTunes | 1 | 05-04-13 17:29 |
Oude back-up terug zetten | Chanti | iPhone algemeen | 0 | 24-10-11 21:42 |
Geen MMS knop op IPhone 4 na terug zetten van reservekopie 2g | Rivinn | iTunes | 0 | 01-08-10 02:43 |
Reservekopie niet terug te zetten | Eduardboon | iPhone algemeen | 2 | 16-12-09 18:46 |
|
|