Kan Whatsapp niet bijwerken ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik whatsapp open op mijn Iphone 6 krijg ik de melding dat ik het bij moet werken, anders kan ik de app na 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan Whatsapp niet bijwerken ?
Als ik whatsapp open op mijn Iphone 6 krijg ik de melding dat ik het bij moet werken, anders kan ik de app na 2 dagen niet meer gebruiken. Als ik dat wil doen moet ik mij aanmelden met mijn Apple ID, dat gaat helaas niet er staat een oud e-mailadres dat ik niet kan veranderen, als ik het ID wachtwoord invoer krijg ik de melding Verificatie mislukt. Ik denk dat ik het oude e-mail adres moet verwijderen en het juiste in moet voeren, maar dat lukt mij niet. Heeft iemand hier ervaring mee ?
Ik kan niets meer bijwerken in de app store, ik moet mijn Apple ID invoeren. Dat gaat niet omdat een oud e-mailadres al ingevuld staat. Ik kan dat oude e-mail adres niet veranderen ???? Laatst gewijzigd door Moerdijk; 29-03-23 om 18:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan iphone apps niet bijwerken. | marci | iPhone algemeen | 4 | 24-10-14 21:12 |
Iphone 4s, apps bijwerken lukt niet opnieuw downloaden ook niet | AliceV | iPhone algemeen | 1 | 25-09-14 10:00 |
3Gs wil niet bijwerken of herstellen | whazzzup | iPhone algemeen | 2 | 30-03-13 13:03 |
iPhone 5 wil niet bijwerken | FreBo1958 | iPhone algemeen | 0 | 14-03-13 18:29 |
firmware 4.3.3 bijwerken lukt niet | Aeron | iPhone algemeen | 23 | 24-08-11 08:57 |
|
|