Wil nergens trilling/geluid van, behalve bij bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Alle hulpgidsen en ChatGPT nageslagen maar nog steeds geen oplossing voor mijn probleem. Ik heb een iPhone 14 Pro Max met iOS-versie 16.4.1 (a). Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wil nergens trilling/geluid van, behalve bij bellen
Alle hulpgidsen en ChatGPT nageslagen maar nog steeds geen oplossing voor mijn probleem.
Ik heb een iPhone 14 Pro Max met iOS-versie 16.4.1 (a). Mijn vraag: hoe stel ik in dat ik alle geluid en trilmeldingen op stil zet, behalve als ik gebeld word (trillen). Je zou denken dat dat kan bij Instellingen -> Focus (Niet storen) -> Niet storen (aan) -> Sta meldingen toe: Sta telefoonoproepen toe van iedereen. Maar dit werkt niet, als iemand me belt terwijl ik op Focus 'Niet storen' sta dan voel ik geen trilling. Ook heb ik geprobeerd om de 'Telefoon' app toe te voegen maar zonder succes. Ik voel dan geen trilling als ik gebeld wordt. Heeft iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
notificatie nieuw bericht (geluid of trilling), maar niets te vinden | Liselorebon | iPhone algemeen | 0 | 20-02-16 22:12 |
Iphone 4 geluid kraakt bij oordopjes behalve bij bellen | Lavander | iPhone algemeen | 0 | 15-02-16 19:27 |
Nergens Wi Fi behalve thuis? | Thommes | Wi-Fi | 0 | 14-10-11 19:21 |
Wel geluid bij alles, behalve bij uitgaande oproepen | Morfling | iPhone algemeen | 5 | 17-06-08 12:40 |
geen geluid behalve ringtone!!? | sammy25ams | Ringtones en Wallpapers | 18 | 25-02-08 12:25 |
|
|