Hoeveel mb verbruik je bij websurfen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit nu vanaf 1 september io 220 MB, Bekijk webpagina's, google maps en uitzending gemist. Ook download ik zo af en toe apps. Grt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zit nu vanaf 1 september io 220 MB, Bekijk webpagina's, google maps en uitzending gemist. Ook download ik zo af en toe apps.
Grt Thomaspilot |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu op 2 weken met 200 megabyte. Bij hoeveel gaan ze ongeveer zeuren (KPN). Ofwel, wat is ong. 10Xgemiddeld?
|
|
|||
|
|||
Ik zit bijna altijd op Wi-Fi maar ik zit nu al wel op bijna 398/43.2 MB...
|
|
|||
|
|||
Hallo ik lees al hier al veel over het internet verbruik,dat je aan 200 mb wel genoeg hebt.
Maar ik vroeg me af of je ook veel youtube filmpjes kan bekijken en of dat ook gelijk geladen is of dat je eerst 5 minuten moet wachten voor je het kunt bekijken. Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand web 'n walk plus ? waarbij je ook tv kunt kijken ben benieuwd hoeveel mb dit gaat gebruiken. want hier heb je limiet van 2gb daarna krijg je web 'n walk standard snelheid.
|
|
|||
|
|||
MB tegoed
ik zat deze maand over mijn limiet heen van 1000mb (was eerste maand dat ik de telefoon had en was zo dom om wi-fi niet te gebruiken)
maar nu vraag ik me af of dit automatisch naar 0 gezet wordt aan ht einde van de maand of niet? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
3G verbruik monitoren | mattvanwyk | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-04-09 16:40 |
Wi-Fi verbruik? | NNK3 | Archief | 1 | 15-07-08 08:52 |
Bij het smsen zie ik niet hoeveel letters ik verbruikt heb.. | orli | Archief | 3 | 23-04-08 13:16 |
|
|