Hoeveel mb verbruik je bij websurfen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag over hoeveel mb's je ongeveer verbruikt als je Safari of Maps op je iPhone gebruikt. Een beetje bij benadering uiteraard. Hoeveel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoeveel mb verbruik je bij websurfen?
Ik heb een vraag over hoeveel mb's je ongeveer verbruikt als je Safari of Maps op je iPhone gebruikt. Een beetje bij benadering uiteraard. Hoeveel mb kost het om een locatie op te zoeken in Maps en dan nog een beetje over de sattelietbeelden heen te vliegen? Hoeveel jaag je erdoor als je je mail checkt?Ik vraag het omdat ik een apart internet abonnement wil nemen voor mijn binnenkort te arriveren iPhone en ik gen idee heb met hoeveel mb je toekunt.
En staat de edge/gprs altijd aan en verbruikt hij dus altijd een paar mb's/kb's? Alvast dank voor de antwoorden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb afgelopen twee maand mijn iPhone constant op GPRS gehad en maar 20 mb verbruikt. Ik surf niet heel veel maar toch wel iedere dag even. Ook laat ik om de 15 minuten mijn mail checken dus dit verkeer doet hij ook nog. Wel haal ik weinig attachments binnen omdat dit gewoon te traag gaat.
|
|
|||
|
|||
heb nu een maand mijn iphone en zit n op 85,9mb
|
|
||||
|
||||
ik vind het een goede vraag, een gemiddelde te zien van de iphonegebruikers de googlemaps (regelmatig) gebruiken + wat verzenden met email (Attachements) en normaal gebruik internet
ik overweeg hier een contact met mijn gsm provider die 14 euro vraagt voor 3 GB / maand maar daarna 1,5 euro /mB als het overschreden word Laatst gewijzigd door winock; 18-08-09 om 18:02. |
|
|||
|
|||
Om al ooit aan 1gb te geraken moet je toch al veel voor doen zenne.
Het maximum ik ben geraakt al was éénmalig 600MB. Alle andere maanden lag dat tussen 70MB-250MB. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je iPhone als modem gebruiken voor je laptop (als je vb op de trein zit) |
|
||||
|
||||
Applicaties downloaden (vooral 3G Unrestrictor gebruiken), dan tikt het ook wel aan hoor.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ach zo. Mja,doe ik nooit maar begrijp wel er mensen zijn die dat doen. |
|
|||
|
|||
Gps gebruikt geen internet hoor Ik heb zelf altijd Wi-Fi aan en gebruik eigenlijk nooit internet (omdat bij mij in de buurt internet heeel traag is gprs) en gebruik toch wel zo'n 150 mb omdat internet zoms wegvalt of omdat ik ergens anders ben! het kan soms snel gaan maar ik denk dat ik wel aan de 8GB per maand zit met Wi-Fi
|
|
|||
|
|||
Ik heb al sinds een jaar een iPhone. Mijn dataverbruik ligt zo rond de 140MB per maand. Ik lees meerdere keren per dag mijn mails, lees on line de krant, en consulteer soms de apple store.
Om programma's te downloaden, gebruik ik mijn Wi-Fi thuis. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mijn gebruik is zo,n 120 mb per maand.
Elke dag wat surfen en mijn mail checken. Thuis en op mijn werk maak ik verbinding via Wi-Fi. Mijn maandelijkse limiet is 200 mb, wat ik tot nu toe niet verbruik!!! |
|
|||
|
|||
wat bedoelen jullie eigenlijk met het verbruik van maandelijkse limiet van 200 mb?
en als je er over gaat kost het dan geld? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ga je over die 200mb, dan betaal je extra per mb. En dat kan aardig oplopen. |
|
|||
|
|||
ooh ok, maar ik heb een abbo bij t-mobile afgesloten dan hoef ik mij daarover geen zorge te maken toch?
|
|
||||
|
||||
Nee, want dat is onbeperkt. Als je het originele iPhone abonnement hebt natuurlijk.
|
|||
|
|||
ooh ok bedankt voor de informatie
|
|
||||
|
||||
2,3 GB in 1 maand via 3G... haha
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
3G verbruik monitoren | mattvanwyk | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-04-09 16:40 |
Wi-Fi verbruik? | NNK3 | Archief | 1 | 15-07-08 08:52 |
Bij het smsen zie ik niet hoeveel letters ik verbruikt heb.. | orli | Archief | 3 | 23-04-08 13:16 |
|
|