Vanuit een website app downloaden op iPhone lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanuit een website App downloaden lukt niet meer. Als ik via Safari een website bezoek en dan onderaan in het scherm op 4 kantje met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vanuit een website app downloaden op iPhone lukt niet
Vanuit een website App downloaden lukt niet meer.
Als ik via Safari een website bezoek en dan onderaan in het scherm op 4 kantje met pijltje er uit druk kom ik in een volgend scherm waarin ik aan Whatsappen en zie ook zie ik op de naam van de website en o.a. Opties. Als ik daarop druk kreeg ik voorheen de opties: Zet in Leeslijst of Zet in beginscherm. Helaas krijg ik nu alleen te zien Stuur als : Automatisch, PDF Of Webarchief. Wat moet ik doen om de oude opties terug te krijgen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pdf openen vanuit mail niet automatisch downloaden | Richardrook90 | iPad algemeen | 9 | 02-04-15 17:41 |
Iphone 4s, apps bijwerken lukt niet opnieuw downloaden ook niet | AliceV | iPhone algemeen | 1 | 25-09-14 10:00 |
App store apps downloaden lukt niet Iphone 5 | selocan | iPhone Apps | 4 | 02-10-13 21:47 |
Software: Adres zoeken vanuit contacten lukt niet meer | Werner1963 | iPhone Navigatie | 2 | 20-05-11 09:47 |
Connectie vanuit webpagina's naar iTunes lukt niet | albertvanderiet | iPhone Apps | 2 | 18-09-10 13:28 |
|
|