//

Verbruik mobiele data soms erg hoog

Verbruik mobiele data soms erg hoog discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat we willen overstappen naar een ander mobiel abonnement ben ik bezig met wat na te kijken wat we ieder maandelijks aan data gebruiken. Omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-07-23, 12:39
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Verbruik mobiele data soms erg hoog

Omdat we willen overstappen naar een ander mobiel abonnement ben ik bezig met wat na te kijken wat we ieder maandelijks aan data gebruiken. Omdat we momenteel een abonnement hebben met onbeperkt mobiel dataverbruik wordt er natuurlijk niet echt op gekeken. Echter vermeld de factuur van Telenet het dagelijkse verbruik van ieder nummer en stel ik nu vast dat ik zelf sinds september vorig jaar een aantal (3 à 4) dagen een extern hoog verbruik heb op een dag, namelijk > 10Gb, daar waar men gemiddeld verbruik per dag minder dan 200Mb / dag bedraagt. Is er hier soms iemand die enig idee heeft wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn? En is er soms een of ander tool waarmee je eventueel je verbruik wat kan monitoren, want nu zie ik dit eerder per toeval en kan ik me natuurlijk niet meer herinneren of ik iets speciaals zou gedaan hebben bijvoorbeeld op 25 juni. En weet ik natuurlijk ook niet of de gegevens van Telenet wel enigszins correct zijn. Nu momenteel is dit natuurlijk gezien ons abonnement geen probleem maar zou toch graag de oorzaak ervan kennen alvorens we bijvoorbeeld maar een 5Gb abonnement zouden overstappen.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verbruik mobiele data beperken ? Vic55 iPhone algemeen 4 23-11-16 13:20
Extreem hoog data verbruik bij nieuwe iPhone 5 marse028 iPhone algemeen 15 23-08-13 09:49
iPhone: Veel te hoog batterij verbruik 3GS/4.1 rondekloet Jailbreak 2 24-12-10 14:28
verbruik mobiele data SuperDidi Wi-Fi 1 29-11-10 01:14
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? ceesboersen Wi-Fi 1 24-11-10 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:08.