Dual sim, werk en prive ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik ben al jaren een iphone gebruiker en heb op dit moment een 13. Nu heb ik gisteren van mijn werk een 14 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dual sim, werk en prive ervaringen
Beste allemaal,
Ik ben al jaren een iphone gebruiker en heb op dit moment een 13. Nu heb ik gisteren van mijn werk een 14 ontvangen en wil deze eventueel ook prive gaan gebruiken. Gezien het niet toegestaan is deze prive te gebruiken maar het ook niet ideaal is om met twee telefoons te lopen wil ik de dual sim functie gaan gebruiken. Nu heb ik een vraag, is het mogelijk om de data van werk en prive gescheiden te houden met dual sim? Is het bijvoorbeeld mogelijk om per app te selecteren welke sim hij gebruikt? Bedankt voor het lezen en wellicht voor jullie reactie! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is wel mogelijk om te selecteren welke simkaart hij gebruikt bij telefoneren naar specifieke telefoonnummers maar voor je data moet je op voorhand opgeven welke simkaart je hiervoor gebruikt. Is dus niet te filteren op app.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Splitsing werk en privé agenda mogelijk in app Agenda? | Albert84 | iPhone Apps | 2 | 20-05-18 00:25 |
2 Iphones , 2 itunes accounts (prive en werk) | rikoos | iPhone Apps | 9 | 03-10-10 11:39 |
outlookagenda (prive) exchangeagenda (werk) beiden zichtbaar maken in outlook? | Roccade | iTunes | 0 | 22-08-10 20:58 |
sync prive (iCal) & werk (exchange server) | jpunja | iTunes | 13 | 14-09-09 11:45 |
|
|