outlookagenda (prive) exchangeagenda (werk) beiden zichtbaar maken in outlook? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zal kort proberen uit te leggen wat ik wil bereiken; voor mijn werk heb ik een exchangeagenda die ik synchroniseer met mijn iphone. Prive ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
outlookagenda (prive) exchangeagenda (werk) beiden zichtbaar maken in outlook?
Ik zal kort proberen uit te leggen wat ik wil bereiken;
voor mijn werk heb ik een exchangeagenda die ik synchroniseer met mijn iphone. Prive heb ik ook een agenda die ik probleemloos synchroniseer met mijn iphone. Beiden worden dan mooi in verschillende kleuren weergegeven in mijn iphone. Nu wil ik echter dat mijn exchangeagenda ook wordt weer gegeven in mijn prive outlook tezamen met mijn priveagenda. Ik heb al van alles geprobeerd, echter zonder resultaat. Ook heb ik geprobeerd beiden te synchen via Google Calender, helaas ook niet het gewenste resultaat. Is er iemand die mij verder kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 Iphones , 2 itunes accounts (prive en werk) | rikoos | iPhone Apps | 9 | 03-10-10 11:39 |
Agenda's syncen (Exchange-zakelijk)(Outlook Prive) | partysnipes | Desktop-applicaties | 7 | 02-05-10 21:50 |
Windows: Outlook werk email synchroniseren | babygab34 | Desktop-applicaties | 0 | 21-04-10 00:56 |
'Werk'adressen Outlook | Awater | iTunes | 1 | 20-01-10 18:50 |
sync prive (iCal) & werk (exchange server) | jpunja | iTunes | 13 | 14-09-09 11:45 |
|
|