//

Contactfoto's uit iPhone niet in Outlooklijst

Contactfoto's uit iPhone niet in Outlooklijst discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Raar probleempje: contacten tussen Outlook 2010 en iPhone worden perfect gesynchroniseerd, inclusief foto's, maar als ik op m'n iPhone een foto heb genomen en die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-08-10, 18:16
bisebaer bisebaer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zingem (B)
Berichten: 101
Standaard Contactfoto's uit iPhone niet in Outlooklijst

Raar probleempje: contacten tussen Outlook 2010 en iPhone worden perfect gesynchroniseerd, inclusief foto's, maar als ik op m'n iPhone een foto heb genomen en die aan een contact toewijs, komt die in Outlook niet in m'n overzichtslijst van contacten te staan (er staat dan gewoon een leeg vierkant). Maar als ik het contact in Outlook open, dan staat de foto wel bij het gegevensformulier.
Bij wijze van test heb ik dan maar de afbeelding in Outlook verwijderd en de foto herleid naar 320x320 en die dan in Outlook toegevoegd: nu verschijnt de foto wél in de overzichtslijst van contacten in Outlook (zij het na een herstart van Outlook). Het heeft dus allemaal ongetwijfeld met de fotoresolutie te maken (al vind ik het gek dat de foto niet in de overzichtslijst staat maar wel in het gegevensoverzicht van het contact). Kent iemand hier een workaround voor?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contactfoto mist, Entourage, Exchange VoiceOver iTunes 1 16-04-10 22:39
verwijderde afspraak uit ical niet uit iphone kalender red_2003 iTunes 0 19-01-10 20:05
Contactfoto's, waar te vinden op je iphone... m-jay iPhone algemeen 2 18-05-09 17:10
iPhone wil niet uit en niet in recovery mode mauritsvdven iPhone algemeen 1 30-07-08 14:57
contactfoto's yingie Archief 5 26-02-08 09:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.