//

Belgeluid op iphone gaat naar beneden bij het instappen van mijn wagen

Belgeluid op iphone gaat naar beneden bij het instappen van mijn wagen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, in april kochten we een nieuwe BMW X1. Mijn Iphone werd in de garage gekoppeld met de bluetooth van de auto. Alles ging perfect. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-23, 18:06
Linda Loe Linda Loe is offline
• iOS 16.7
• iPadOS 16.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2023
Berichten: 1
Standaard Belgeluid op iphone gaat naar beneden bij het instappen van mijn wagen

Hoi,

in april kochten we een nieuwe BMW X1.
Mijn Iphone werd in de garage gekoppeld met de bluetooth van de auto. Alles ging perfect.
Na een tijdje merkte ik dat, telkens ik in de wagen stapte, het geluid automatisch naar beneden werd gezet. En de Iphone wordt dus automatisch verbonden met de auto.
Wat er niet gebeurt is dat het geluid niet automatisch terug naar hoog wordt gezet bij het verlaten van de auto.
Ik had en heb nog steeds vaak gemiste oproepen omdat ik er niet altijd aan denk om zelf het geluid terug omhoog te zetten bij uitstappen van de auto.

Dit probleem gemeld bij BMW doch zij konden ons niet helpen.

Gisteren terug naar de winkel geweest waar ik de Iphone kocht (3 jaar terug) doch ook zij konden niets oplossen.
Blijkbaar is dit probleem al ergens verschenen op het forum doch zonder resultaat.
Ook via de instellingen in de auto kon er geen oplossing gevonden worden.

Iemand een idee om dit zeer vervelend probleem op te lossen?

Dank !
mvg
Linda Loe
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Naar beneden swipen Bezorgbakker iPhone algemeen 0 23-01-21 16:17
Toetsenbord gaat niet naar beneden carolamartens iPad algemeen 4 30-03-12 19:37
gezocht: parking app (waar stond mijn wagen ook al weer) mhoutman iPhone Apps 13 26-11-09 10:16
Naar beneden scrollen coelho Archief 2 15-10-09 21:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11.