Kan zelfgemaakte SMS tone niet meer gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik de nieuwe iphone 15 heb kan ik mijn eigen gemaakte tones niet meer gebruiken voor sms. Ik kan ze wel nog gebruiken als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan zelfgemaakte SMS tone niet meer gebruiken
Sinds ik de nieuwe iphone 15 heb kan ik mijn eigen gemaakte tones niet meer gebruiken voor sms. Ik kan ze wel nog gebruiken als beltune. Bij sms geluiden is de lijst zelfgemaakte niet meer zichtbaar.
Is daar iets aan te doen? Hoe kan ik mijn eigen gemaakte tunes gebruiken voor sms? MVG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is een bug. Opgelost in ios17.1
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan mijn zelfgemaakte beltoon niet vinden voor een sms bericht. | 1960Eddy | iPhone algemeen | 4 | 10-01-16 16:36 |
Zelfgemaakte foto's en filmpjes niet meer te openen na update | Henkytenky | iCloud | 1 | 17-06-15 17:51 |
Zelfgemaakte Ringtones staan niet meer bij Beltoon (OS 3.0) | SmartieZ | Ringtones en Wallpapers | 5 | 01-07-09 02:56 |
SMS tone via winterboard niet hoorbaar | Yaron | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-01-09 11:49 |
|
|