Na installatie Iphone 15 geen geïnstallerde apps in App store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na Installeren van Iphone 15, mbv van Iphone x die er naast lag, zie ik geen geïnstalleerde Apps in de App store. In App store ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na installatie Iphone 15 geen geïnstallerde apps in App store
Na Installeren van Iphone 15, mbv van Iphone x die er naast lag, zie ik geen geïnstalleerde Apps in de App store.
In App store klik ik op mijn account en dan zie ik geen Apps die geïnstalleerd zijn dus kan ook niet zien of er updates zijn. Hoe kan ik dit fixen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem opgelost.
Uit- en weer inloggen. |
Labels |
iphone 15, iphone x |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps openen niet na installatie en er is geen icon? | Janenlis | iPhone algemeen | 3 | 25-08-14 11:36 |
Trage installatie/update apps in App Store | macamba | iPhone Apps | 0 | 09-11-11 15:15 |
iphone 3g vastgelopen na installatie Icy apps | tiesto | Archief | 1 | 14-07-09 14:37 |
App gezocht die geinstallerde apps controleert of er nieuwere versie beschikbaar is | The Raptor | iPhone Apps | 7 | 08-07-09 10:50 |
|
|