//

Filmpje spelen niet af

Filmpje spelen niet af discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Wellicht kennen jullie het probleem, maar ik heb nog geen oplossing gevonden. Ik heb een iPhone 15 Pro en oudere filmpje in de foto ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-01-24, 07:24
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard Filmpje spelen niet af

Hi,

Wellicht kennen jullie het probleem, maar ik heb nog geen oplossing gevonden. Ik heb een iPhone 15 Pro en oudere filmpje in de foto app speelt ie niet af, als ik naar de iCloud site ga spelen dezelfde filmpjes wel af.
Maar wil ze dus gewoon afspelen vanuit de foto app, krijg dan linksonder een i en als je erop drukt krijg ik de volgende tekst: Video laden niet mogelijk, er heeft zich een fout voorgedaan bij het laden van deze video van hogere kwaliteit. Uiteraard zijn de filmpje van mindere kwaliteit omdat ze met een destijds oudere iPhone zijn gemaakt.

Wellicht kunnen jullie me helpen.

Laatst gewijzigd door milan13; 29-01-24 om 07:17.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-24, 07:17
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Niemand? Ook geen moderator??
  #3  
Oud 04-02-24, 23:16
AppleLion AppleLion is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Argentinië
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Niemand? Ook geen moderator??
Heb je geprobeerd op de video te dupliceren en deze opnieuw af te spelen? Of wellicht via iCloud.com te downloaden, en deze opnieuw op je iPhone op te slaan?

Mbt reacties, enkele jaren geleden was iCulture behoorlijk actief, ook mbt de artikelen die ze schreven. Echter is dit het afgelopen jaar een stuk minder geworden. Ze schrijven nu voornamelijk over tips & tricks en populaire apps & games, hier heb je natuurlijk vrij weinig aan.

Je ziet dit ook aan dat de (zo nu en dan) wat interessantere artikelen heel weinig reacties krijgen, net zoals dit forum.

Ik stel je voor om op MacRumors.com te kijken, wellicht dat je daar je vraag kan stellen gezien zij een veel groter (internationaal) bereik hebben, de artikelen zijn ook een stuk interessanter!
  #4  
Oud 05-02-24, 22:28
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Dank je voor je reactie.
Via iCloud werkt t wel, dat wist ik.
Wil ook graag dat het gewoon werkt via de Foto app.. maar dat is helaas nog niet gelukt..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Youtube werkt niet, filmpje wil niet starten Appeltje79 iPhone algemeen 2 01-04-16 12:18
mp4 filmpje krijg ik niet op de iphone hara_mo iPhone algemeen 4 23-04-14 17:43
Kan een filmpje niet bekijken op mijn Iphone siebke76 iPhone algemeen 6 28-01-13 17:09
filmpje overzetten wil niet kokkie44 iTunes 0 01-07-10 09:41
Filmpje niet te zien in youtube? apotheosis Archief 1 14-07-09 02:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:35.