Backup iPhone wordt niet teruggezet vanaf macbook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De iphone backup die ik gemaakt heb op mijn backup (encrypted), wil niet terug gezet worden op mijn iphone. Ik sluit de telefoon aan op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup iPhone wordt niet teruggezet vanaf macbook
De iphone backup die ik gemaakt heb op mijn backup (encrypted), wil niet terug gezet worden op mijn iphone.
Ik sluit de telefoon aan op mijn macbook met een kabel. De telefoon selecteer ik en geef de opdracht de backup terug te zetten. Hij doet een poging en na een paar seconden zegt ie dat het niet mogelijk is. Wat kan ik nog proberen? Kan ik via de encrypted back up map bekijken en in ieder geval de foto's redden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone backup, macbook iphone backup |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie wordt niet teruggezet | bloemetje | iPhone algemeen | 10 | 19-09-16 16:39 |
Wat wordt er allemaal niet teruggezet bij reservekopie? | ballegooier | iPhone algemeen | 1 | 21-09-14 17:45 |
Apps niet teruggezet na backup | Fleur90 | iPhone Apps | 5 | 24-03-13 18:31 |
Reservekopie wordt niet teruggezet | Schepe | iPhone algemeen | 6 | 06-02-13 16:51 |
Iphone backup (4.3.5) wordt niet meer teruggezet.. | msmit85 | iPhone algemeen | 1 | 22-09-11 22:05 |
|
|