Streamen naar iPhone 8 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum genoten, Ik heb de volgende vraag aan jullie. Ik kan horen met nog 1 oor.. hiervoor heb ik een Advance hoortoestel welke is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Streamen naar iPhone 8
Beste forum genoten, Ik heb de volgende vraag aan jullie.
Ik kan horen met nog 1 oor.. hiervoor heb ik een Advance hoortoestel welke is gekoppeld via bluetooth met mijn IPhone zodat ik ook kan telefoneren en muziek luisteren vanaf mijn IPhone naar mijn hoortoestel. Wat ik graag wil is om het geluid van de TV middels bluetooth te streamen naar de IPhone zodat ik ook dit goed kan verstaan zonder andere lastig te vallen. Ja.. ik weet het.. de audicien verkoopt hiervoor een mogelijkheid tegen fikse kostprijs. Ik hoop dat er iemand van het forum hiervoor een oplossing heeft. en daar bedank ik ze dan hartelijk voor. Vrgr Jan. Laatst gewijzigd door jabado; 01-03-24 om 12:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen idee of dat kan, maar ik lees iPhone 8. Deze heeft zijn laatste update gehad in september 2022 en geen idee of hij nog enige vorm van ondersteuning heeft. Ik zou er in ieder geval geen bankverrichtingen meer mee doen of dergelijke gevoelige zaken.
Ik heb geen tv die BT ondersteunt en geen idee hoe dat werkt. Als de TV ook BT speakers kan aansturen, dan moet dat ook lukken met uw hoorapparaat. Maar het is dus mogelijk dat dit niet gaat gaan wegens een te oude iPhone die niet meer ondersteund wordt en dus niet de laatste updates heeft gehad. Hopelijk kan iemand anders hier over het BT gedeelte meer uitleg geven. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
streamen van iPhone naar Macbook | aquilaW | iPhone algemeen | 1 | 13-07-23 14:35 |
Muziek: Van mac naar iphone streamen ? | Melvin18 | Muziek, foto & video | 3 | 02-05-13 11:09 |
App streamen ps3 server naar iphone? | thefinalist89 | iPhone Apps | 0 | 16-09-11 04:13 |
Mac OS X: iTunes streamen naar iPhone | mattheus | iTunes | 7 | 21-03-10 13:53 |
Video: TV streamen via TV-kaart naar iphone ? | r115 | Muziek, foto & video | 7 | 11-05-08 22:45 |
|
|