//

Streamen naar iPhone 8

Streamen naar iPhone 8 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum genoten, Ik heb de volgende vraag aan jullie. Ik kan horen met nog 1 oor.. hiervoor heb ik een Advance hoortoestel welke is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-02-24, 19:19
jabado jabado is offline
• iOS 16.1
• 9.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 64
Standaard Streamen naar iPhone 8

Beste forum genoten, Ik heb de volgende vraag aan jullie.

Ik kan horen met nog 1 oor.. hiervoor heb ik een Advance hoortoestel welke is gekoppeld via bluetooth met mijn IPhone zodat ik ook kan telefoneren en muziek luisteren vanaf mijn IPhone naar mijn hoortoestel.

Wat ik graag wil is om het geluid van de TV middels bluetooth te streamen naar de IPhone zodat ik ook dit goed kan verstaan zonder andere lastig te vallen.
Ja.. ik weet het.. de audicien verkoopt hiervoor een mogelijkheid tegen fikse kostprijs.

Ik hoop dat er iemand van het forum hiervoor een oplossing heeft. en daar bedank ik ze dan hartelijk voor.

Vrgr Jan.

Laatst gewijzigd door jabado; 01-03-24 om 11:17.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-02-24, 13:27
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 531
Standaard

Geen idee of dat kan, maar ik lees iPhone 8. Deze heeft zijn laatste update gehad in september 2022 en geen idee of hij nog enige vorm van ondersteuning heeft. Ik zou er in ieder geval geen bankverrichtingen meer mee doen of dergelijke gevoelige zaken.



Ik heb geen tv die BT ondersteunt en geen idee hoe dat werkt. Als de TV ook BT speakers kan aansturen, dan moet dat ook lukken met uw hoorapparaat. Maar het is dus mogelijk dat dit niet gaat gaan wegens een te oude iPhone die niet meer ondersteund wordt en dus niet de laatste updates heeft gehad.



Hopelijk kan iemand anders hier over het BT gedeelte meer uitleg geven.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
streamen van iPhone naar Macbook aquilaW iPhone algemeen 1 13-07-23 13:35
Muziek: Van mac naar iphone streamen ? Melvin18 Muziek, foto & video 3 02-05-13 10:09
App streamen ps3 server naar iphone? thefinalist89 iPhone Apps 0 16-09-11 03:13
Mac OS X: iTunes streamen naar iPhone mattheus iTunes 7 21-03-10 12:53
Video: TV streamen via TV-kaart naar iphone ? r115 Muziek, foto & video 7 11-05-08 21:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:58.