//

foto's behouden na upload naar icloud

foto's behouden na upload naar icloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn tweede iPhone (XR) (reserve na diefstal van mn eerste). Op deze reserve staan heel veel foto's van de gestolen iPhone. Deze heb ik naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-07-24, 21:19
ebipieters ebipieters is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2024
Berichten: 1
Standaard foto's behouden na upload naar icloud

Mijn tweede iPhone (XR) (reserve na diefstal van mn eerste). Op deze reserve staan heel veel foto's van de gestolen iPhone. Deze heb ik naar de iCloud overgezet en zie ze in die cloud (ingelogd op een Windows laptop) ook staan in de iCloud-Bibliotheek. Ik zie ze ook nog op de reserve-iPhone zelf. Via de iCloud blijkbaar want als ik een foto of video nu op de reserve-iPhone verwijder dan zie ik die ook synchroon uit de iCloud-Bibliotheek op de laptop verwijderd worden richting [Recent verwijderd]. De foto's lijken dus niet meer fysiek op de iPhone zelf te staan. Kunnen foto's en video's ook fysiek op een iPhone zelf blijven staan na uploaden naar de iCloud ?

Ik vraag dit omdat de 1e iPhone gestolen is. Ik heb deze via iCloud.com/find op afstand geblokkeerd en zie daar ook een optie staan "wis apparaat" (op afstand dus). Maar ik ben bang dat als ik dat doe dat ook meteen de foto's van de gestolen iPhone synchroon uit de iCloud verwijderd worden en alles voorgoed weg is.

Graag advies. Bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Andere icloud/apple ID en foto's oude toestel behouden jerkar iPhone algemeen 2 03-11-18 19:53
Na upload fotolibrary naar Icloud geheugen onveranderd Stonypony iPhone algemeen 2 15-06-16 17:17
Foto upload naar dropbox. Maverick0205 iPad algemeen 1 19-07-15 19:06
Foto's worden niet ge-upload naar iCloud phyruz iCloud 9 03-07-15 16:17
Fotostream upload van pc naar icloud werkt niet iJoey iCloud 3 28-11-12 13:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:52.