Kan inkomend gesprek niet aannemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als de iphone uit staat (ik bedoel als ie in de slaapstand staat), werkt de slide met "beantwoorden" niet. Ik moet dan het over laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan inkomend gesprek niet aannemen
Als de iphone uit staat (ik bedoel als ie in de slaapstand staat), werkt de slide met "beantwoorden" niet. Ik moet dan het over laten gaan ==> en terugbellen.
Wel valt me op dat er in de bovenbalk, waar normaal het “slotje” zit (waar ook de Wi-Fi, netwerk symbolen staan) een horentje staat. Als ik dan naar beneden swipe moet ik eerst ontgrendelen en dan krijg ik een rood en groen horentje maat niet de “slide-bar” om aan te nemen. Betreft een Iphone 8 (ge-update) waar de instellingen vergeleken zijn meteen Iphone14. Na testen: als het toestel aan de lader hangt dan heeft hij bovenstaande, na het drukken op de homeknop krijg je wel de keuze. Hoe krijg ik dit goed? Zie ingesloten afbeelding. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 7 plus inkomend gesprek niet op bleutooth | multiballs | iPhone algemeen | 1 | 09-03-17 12:35 |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
kan inkomend gesprek niet opnemen | lema | iPhone algemeen | 4 | 08-04-09 22:46 |
gesprek niet aannemen | bunqueejump | Archief | 2 | 16-12-08 14:12 |
Kan geen inkomend gesprek aannemen! | dertje82 | iPhone algemeen | 0 | 19-09-08 14:21 |
|
|