Scherm gaat uit tijdens “notificaties opruimen” discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een of twee keer per dag pak ik een momentje om even door alle binnengekomen notificaties heen te lopen en de oninteressante meldingen “op te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm gaat uit tijdens “notificaties opruimen”
Een of twee keer per dag pak ik een momentje om even door alle binnengekomen notificaties heen te lopen en de oninteressante meldingen “op te ruimen” (lees: wegvegen).
Dat doe ik doorgaans vanaf het ontgrendelingsscherm. Maar in dat geval lijkt er een soort standby-tijd actief te worden, waardoor het scherm *terwijl ik aan het vegen en scrollen ben* gewoon uit gaat, alsof ik niks aan het doen ben. Ik heb dit nu met meerdere iPhones ervaren, het ligt dus niet aan mijn huidige toestel (iPhone 15, iOS 17.4). Hebben meer mensen hier last van? Is daar een instelling voor? Of is de enige oplossing: toestel ontgrendelen, notificatiecentrum tevoorschijn halen en dan gaan opruimen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
scherm gaat uit tijdens gebruik navigatie | polopeer | iPhone Apps | 0 | 27-12-12 21:13 |
Scherm gaat niet uit tijdens het bellen (IPHONE 3GS 16GB) | dima-sam | iPhone algemeen | 9 | 27-01-10 15:11 |
Scherm gaat niet uit tijdens bellen | alikarakas | iPhone algemeen | 2 | 03-12-08 16:47 |
Tijdens bellen gaat iPhone vaak op mute en scherm uit | rob_s | iPhone algemeen | 4 | 02-02-08 14:03 |
|
|