Apparaat verdwijnt uit bluetooth lijst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe app geinstalleerd en die koppelt automatisch met mijn fiets. Echter, zodra ik de app de-activeer (hij draait dus niet meer op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apparaat verdwijnt uit bluetooth lijst
Ik heb een nieuwe app geinstalleerd en die koppelt automatisch met mijn fiets. Echter, zodra ik de app de-activeer (hij draait dus niet meer op de achtergrond), dan verdwijnt de app uit de apparatenlijst bij Blutetooth. In tegenstelling tot alle andere apps moet ik dus de app opnieuw opstarten om weer een bluetooth verbinding te maken met mijn fiets (bij de pods, auto en bloeddrukmeter hoeft dat bijv. niet).
Weet iemand waarom alleen deze app verdwijnt uit de lijst, terwijl alle andere apps zichtbaar blijven met de tekst erachter 'geen verbinding'? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BLUETOOTH vindt geen apparaat | walibieke | iPhone algemeen | 3 | 19-06-16 18:57 |
Hernoemen bluetooth apparaat op iPad & iPhone | afvanasten | iPad algemeen | 2 | 21-01-16 14:16 |
Bluetooth met vreemd apparaat ? | IndianaJones | iPhone algemeen | 3 | 21-05-14 13:42 |
IPhone koppelen aan bluetooth apparaat | Haes | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 06-02-09 21:56 |
Detecteer Wi-Fi/bluetooth apparaat | m-jay | Archief | 2 | 14-02-08 11:40 |
|
|