//

Apparaat verdwijnt uit bluetooth lijst

Apparaat verdwijnt uit bluetooth lijst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe app geinstalleerd en die koppelt automatisch met mijn fiets. Echter, zodra ik de app de-activeer (hij draait dus niet meer op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-07-24, 15:18
Jur1963 Jur1963 is offline
• iOS 17.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2024
Berichten: 1
Standaard Apparaat verdwijnt uit bluetooth lijst

Ik heb een nieuwe app geinstalleerd en die koppelt automatisch met mijn fiets. Echter, zodra ik de app de-activeer (hij draait dus niet meer op de achtergrond), dan verdwijnt de app uit de apparatenlijst bij Blutetooth. In tegenstelling tot alle andere apps moet ik dus de app opnieuw opstarten om weer een bluetooth verbinding te maken met mijn fiets (bij de pods, auto en bloeddrukmeter hoeft dat bijv. niet).
Weet iemand waarom alleen deze app verdwijnt uit de lijst, terwijl alle andere apps zichtbaar blijven met de tekst erachter 'geen verbinding'?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
BLUETOOTH vindt geen apparaat walibieke iPhone algemeen 3 19-06-16 17:57
Hernoemen bluetooth apparaat op iPad & iPhone afvanasten iPad algemeen 2 21-01-16 13:16
Bluetooth met vreemd apparaat ? IndianaJones iPhone algemeen 3 21-05-14 12:42
IPhone koppelen aan bluetooth apparaat Haes iPhone accessoires en onderdelen 2 06-02-09 20:56
Detecteer Wi-Fi/bluetooth apparaat m-jay Archief 2 14-02-08 10:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:40.