Bluetooth met vreemd apparaat ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn naam is René en heb mij hier aangemeld omdat ik met een prangende vraag zit. Een bekende van mij is bezig om een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth met vreemd apparaat ?
Hallo,
Mijn naam is René en heb mij hier aangemeld omdat ik met een prangende vraag zit. Een bekende van mij is bezig om een nieuw filter te ontwikkelen welke koi vijvers filtert. Hij wil op dit filter een module plaatsten die via bluetooth verbinding maakt met je Iphone zodat je via je Iphone het commando kan geven om te gaan spoelen. Nu weet ik dat bluetooth en vreemde apparaten geen goed huwelijk zijn, maar is er wellicht een andere optie om dit probleem te omzeilen. Op bijvoorbeeld een HTC werkt het vlekkeloos. Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen. Groet René |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In het onderstaande KB van Apple kan je zien welke Bluetooth profielen iOS kan gebruiken. Één van die profielen zal dus moeten gebruikt worden om het project te laten werken:
iOS: ondersteunde Bluetooth-profielen |
|
|||
|
|||
Er is dus niet een app die te downloaden is zodat het wel lukt ? Of denk ik nu te makkelijk ?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
automatisch opnemen naar bluetooth verbonden apparaat | Jimmy_Boy | Jailbreak apps en thema's | 4 | 20-02-14 11:05 |
Foto: foto via bluetooth naar andere apparaat sturen | jeef112 | Muziek, foto & video | 0 | 13-02-11 23:26 |
Cydia licentie delen met ander i apparaat?? | puto | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-10-10 19:45 |
IPhone koppelen aan bluetooth apparaat | Haes | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 06-02-09 21:56 |
Detecteer Wi-Fi/bluetooth apparaat | m-jay | Archief | 2 | 14-02-08 11:40 |
|
|