BT probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal, ik heb wat gezocht op het forum, maar niet gevonden wat ik zocht ( zal wel niet goed gezocht hebben....) Ik ben inmiddels ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
BT probleem
hoi allemaal,
ik heb wat gezocht op het forum, maar niet gevonden wat ik zocht ( zal wel niet goed gezocht hebben....) Ik ben inmiddels een gelukkig eigenaar van een Iphone 3G, maar daar werkt het Bluetooth niet naar behoren. Als ik um aan zet blijft ie maar zoeken naar bluetooth apparaten. Hierdoor kunnen mijn andere telefoon enz um niet detecteren. Ook mijn radio (pioneer AVIC-F900BT ) is er een hanigheidje die ik over het hoofd zie? alvast bedankt Werner |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je de nieuwste firmware op de pioneer staan (1.001900)
Het klopt dat de iPhone niet kan verbinden met andere telefoons, dit kan namelijk ALLEEN maar met headsets. Je pioneer zou daarintegen prima moeten werken |
|
||||
|
||||
De iPhone kan alleen bluetooth headstets detecteren, geen andere apparaten zoals mobiele telefoons (vind ik persoonlijk ook een minpuntje)
Edit: cypher21 was me net voor |
|
|||
|
|||
dat ga ik eens checken.
waar (hoe) kan ik dat vinden? maar ik kan dus ook geen foto's van de ene telefoon naar de iphone sturen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
enneuh, het is jouw navigatiesysteem maar google doet wonderen: Instructies voor firmware upgrade van NavGate900 en NavGate700 - Pioneer Benelux BV |
|
|||
|
|||
TOP!
ik ga het tjekken nog een vraag als ik BT aanzet blijft ie maar zoeken. is dat goed? |
|
||||
|
||||
hij blijft zoeken dus trekt ie je accu sneller leeg!
|
||||
|
||||
euh das toch al vermeld.... Hij ziet geen andere toestellen dus , inderdaad , hij blijft zoeken maar de " juiste" toestellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|