Geen Service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Nou, ik heb mijn Iphone all een paar maanden, maar sinds vandaag krijg ik opeens de melding *geen Service*Dit is de eerste keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Service
Hoi hoi,
Nou, ik heb mijn Iphone all een paar maanden, maar sinds vandaag krijg ik opeens de melding *geen Service*Dit is de eerste keer dat het optreed, en ik heb er all de hele dag last van, en ik heb geen idee wat ik moet doen. Alle hulp is dus welkom, Groetjes, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de iPhone al een keer opnieuw opgestart?
Heb je hem al eens in de vliegtuig mode gezet en weer terug? Heb je de sim kaart er al eens uitgehaald en weer terug? Ik neem aan dat hij software matig unlocked is. Welke provider gebruik je?
|
|||
|
|||
Citaat:
En ja mijn provider is T-Mobile |
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem, ik heb buiten wel redelijk bereik maar zodra ik binnen ben is het weg.. geen service of af en toe een paar streepjes soms binnen 5 streepjes maar als ik dan wil bellen krijg ik call failed...
|
|
||||
|
||||
Misschien eens een firmware restore overwegen.
|
|
|||
|
|||
waar is mijn bericht?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Neem van mij aan, je zal zo zelf alle antwoorden kunnen vinden op je vragen. Restore (WiKi): https://forum.iculture.nl/f59/i...edir_from=8442 |
|
|||
|
|||
Ik krijg sinds ik op 2.0.2 draai dezelfde "geen service"regelmatig. Tevens zijn er elke keer weer andere progr. die ineens niet (meer) kunnen worden geopend. Na een nieuwe installatie weer OK, maar na een reboot wer hetzelfde. Ook het T-mobile logo veranderd in het scrollende tekstje T-mobile NL. Ik geloof dat ik maar even pas op de plaats maak. Zal wel een updateje voor komen (hoop ik)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service/geen ontvangst | Elizabeth | iPhone algemeen | 7 | 10-11-11 19:40 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 19:48 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|