//

iPhone gestolen, wat nu?

iPhone gestolen, wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probeer eens aangifte te doen, en kijk wat ze dan doen....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #361  
Oud 23-09-15, 17:52
AppleHelp AppleHelp is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 1
Standaard

Probeer eens aangifte te doen, en kijk wat ze dan doen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 06-03-16, 15:58
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

Als je de optie fmi hebt aanstaan dan kan de dief deze niet zomaar verwijderen uit de lijst van apparaten die aan jou apple id gekoppeld zijn daar heeft hij jou apple id en wachtwoord voor nodig om deze uit de lijst te verwijderen

Wel is het zo als je deze gestolen iphone NIET zelf in Lost mode zet via www.icloud.com deze
iphone/ipad als clean fmi staat , en dus niet in lost mode fmi
als deze in deze clean mode staat kan deze namelijk redelijk simpel geunlocked worden door unlockers
dit word gedaan via invoice methode (fake aankoopbon) of via apple gsx account (apple zelf )

zet dus altijd als je iphone of ipad gejat word deze in lost mode of erease deze helemaal via www.icloud.com en zet er ook geen telefoon nummer bij waarop je bereikbaar bent dit is een optie die je kunt toevoegen als je het toestel in lost mode zet
dit telefoon nummer gebruiken veel hackers om er phinsing mee te doen zet er dus geen telefoon nr bij

dit allemaal even ter info

en ga nu niet gelijk beweren hier dat een iphone met fmi aan niet te unlocken is ,dat is dus wel het geval maar word moeilijker in Lost mode
  #363  
Oud 05-02-17, 18:43
Mamanneke Mamanneke is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Ter Apel
Berichten: 42
Standaard

Haha...ik was laatst mijn iphone kwijt, maar weer gevonden via de app...."zoek mijn iPhone"
Reageren

Labels
belgie, gestolen, hoe vind ik mijn iphone, icloud problemen, imei, iphone4, marktplaats



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad gestolen, wat nu? Mypod iPad algemeen 25 29-11-12 13:33
Iphone gestolen wat nu? dlfashion iPhone algemeen 7 30-08-12 15:31
Laptop gestolen, wat nu? gemmy61 iTunes 13 27-03-11 00:29
Iphone gestolen :( matlux Archief 2 07-04-10 21:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.