iPhone gestolen, wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Ik weet ik makkelijk praten heb maar ik heb al veel levenservaring (35J oud) en nooit maar dan ook nooit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
yes, ik weet het. heel erg dom... maar ik dacht die mensen zijn daar wel te vertrouwen en zoveel waren er niet. Simpele mensen, oudere maar ook normale mensen.. maar veel doet dit er niet toe. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Stelende sportmensen
Er zijn ook velen die graag aan iedereen willen tonen dat ze een iPhone hebben met alle gevolgen |
|
|||
|
|||
Ja er zijn gelukkig camera beelden!
Alleen je kent het wel.. Hele slechte beelden. Bedankt voor de site! Zoek mijn iPhone staat inderdaad niet meer op mijn iPhone helaas.. Daar vergis je je in! M'n mobiel was ook heel belangrijk voor me, maar dieven grijpen in op het moment dat je het niet verwacht. Tegenwoordig rukken ze ook de mobiel zomaar uit je handen tijdens het bellen in de stad. Kortom je bent er eigenlijk nooit écht zeker van. Bedankt voor jullie zinvolle reacties! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Natuurlijk, slimme mensen die weten meteen wat hen te doen staat en schakelen dat meteen uit. En op deze fora zijn al veel zelfde verhalen opgedoken, in cafe ofzo en opdezelfde manier als u . Vind het zeer jammer, we leven in een erge wereld dat ne mens niet eens z'n toestel bij wijze van spreken niet mag boven halen, echt triest, uiteraard wil ik niet zeggen het uw eigen fout is he want dat is het niet ,dat weet ik ook wel maar een iPhone springt zo in het oog, is zo populair ook dat foute mensen geen seconde twijfelen om die te proberen pikken. Ik hoop die camera beelden toch gaan helpen en je mss toch je phone terug kan vinden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iets duurs niet op slot & grendel steken is zoals je nu wel zelf weet heel gevaarlijk. Ik ben ook nog zo dom geweest; daarmee ik anderen zoals u er wil voor behoeden; ik had vroeger nintendo games mee in mijn rugzak op school, de rugzak legde ik net zoals andere gewoon tegen de muur, flauwe plezanten vonden het nodig om mijn games eruit te halen, zo'n game koste ook al 55-60 euro. Net zoals mijne velo; niet op slot gedaan, velo gepikt; 15000 bfr toen, ik was er ziek van, uiteraard stom van mij ik mijne dure velo niet op slot had gedaan maar ik heb wle niet gevraagd dat iemand anders deze zou stelen. Tis echt een trieste wereld aan het worden. |
|
|||
|
|||
Ja ik vind het het echt zo jammer dat we in een wereld leven waar je je iPhone niet eens voor een seconde op een kleine afstand naast je kan laten liggen of je moet al alert zijn voor mogelijk aanwezige dieven.
Daarnaast ben ik ook erg naïef geweest op het gebied van mensen vertrouwen. Ik bood 'de dief' zelfs nog een frietje aan.. Ik hoop ook dat de camerabeelden mij verder nog kunnen helpen. áls ze de dader herkennen en hem oppakken heb ik er wellicht niet heel veel meer aan. Ik krijg daarbij niet mijn iPhone terug, want hij heeft hem waarschijnlijk al doorverkocht. Dus dat is écht balen.. Maar wat me dan wel weer gelukkig maakt is dat er een hele grote barst aan de achterkant van mijn mobiel zat. Dat heeft hem sowieso dus geld gekost, dus heeft hij eigenlijk niet het goede slachtoffer uitgekozen. |
|
|||
|
|||
Balen! Mijn mobiel is ook drie dagen geleden gestolen.
Maar door de camerabeelden krijg je wel de dader misschien te pakken, maar zeker niet je mobiel terug. En als je geen zoek mijn iPhone op je mobiel gedownload had kan je hem ook niet gebruiken.. Zelfde fout gemaakt. Veel succes, en sterkte! |
|
||||
|
||||
Je hoeft geen "Zoek mijn iPhone" te downloaden, want dat zit standaard al in iOS.
Die App is alleen om andere iPhones te zoeken.
|
||||
|
||||
Daarom neem je 'm met je mee, als er geen kluisje is...
Ik zou de sportschool er ook nog eens 'feedback' over geven. Waarom zijn er niet genoeg kluisjes? Dat is belachelijk.
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 juni 2013 om 20:05 ---------- Er waren wel kluisjes, alleen er waren geen slotjes meer. |
|
||||
|
||||
Ah, die kun je zelf ook meenemen en dan valt hen dus niets te verwijten, klopt dat? Jammer. Houd Marktplaats e.d. maar in de gaten, je weet maar nooit.
Veel succes in ieder geval! |
|
|||
|
|||
Wat betreft de verzekering, kijk je polisvoorwaarden van je inboedelverzekering er eens op na. Er zijn inderdaad verzekeringen die je spullen ook buitenshuis vergoeden (al is dat bij sommige verzekeraars beperkt tot je eigen tuin). Zo ja, succes met claimen.
Enne, iPhone met barst wordt ook gewoon verkocht hoor Misschien komt je iPhone in de komende dagen nog op Marktplaats ofzo voorbij. Succes&sterkte in ieder geval.
|
|||
|
|||
verzekering en uitkeren? dat moet toch zeker goed komen?
|
|
|||
|
|||
iPhone gestolen
mijn dochter haar iPhone5 is gestolen op 6/8/2013 . 2 personen kwamen binnen op haar bureel en eisten geld en een handtekening , een soort petitie voor gehandicapte kinderen . toen men zei dat ze geen geld gaven, zegden ze in hun taal iets tegen elkaar en 2 sec later waren ze weg . wat bleek ze hadden de petitie bovenop de iPhone gelegd en waren dus met de iPhone gaan lopen , direct alles laten blokkeren politie maakte pv op . we zijn verzekerd bij Mobistar inssurance niet voor 4 of 6 maar voor 9 euro . we melden de diefstal en sturen alles op pv enz .... wat blijkt we komen niet in aanmerking voor deze diefstal . alhoewel hun verzekeringsreclame het anders zegt , iemand ervaring hiermee ???? ik vind dit pure oplichterij ?
|
|
|||
|
|||
Vermeld de polis niet dat de diefstal met geweld moet zijn? (Uit de hand of tas pakken met geweld )
|
|
|||
|
|||
Stel je voor dat je gsm gestolen wordt of je gsm gaat plotseling stuk. Je bent ineens veel minder mobiel. Maak je geen zorgen meer, met Mobistar Insurance ben je gerust. Zelfs als je van gsm verandert, blijft je verzekering doorlopen. Met andere woorden: je gsm is altijd verzekerd tegen diefstal, panne of bij accidentele schade.
Vanaf 4€/maand Activeer nu! Kan ik ook genieten van de gsm verzekering? Ja, als je een Mobistar abonnement hebt. Top Wat zijn de voordelen van de gsm verzekering? Je gsm is altijd verzekerd. Je kiest wat je verzekert. Je betaalt elke maand 4, 6 of 9 euro. Je kan je contract opzeggen wanneer jij dat wilt, na drie maanden. Je activeert de optie in je Mobistar Center, via het nummer 5000, of je Klantenzone Je bent supersnel opnieuw mobiel. Je blijft gedekt, ook als je van gsm verandert. Top |
|
|||
|
|||
Volgens mij heeft t-mobile een dienst die heet; lost of stolen dan kan je voor 75 euro een nieuwe telefoon krijgen, en dan word je abbo verlengt zeg maar, en dan krijg je wel de telefoon al dit heeft mijn vader ook gedaan. Misschien kan je iets via je inboedel verzerking regelen? geen idee eigelijk of dat kan.
|
|
||||
|
||||
Als je op de "Meer weten?" knop klikt zie je meteen al een deel van de "kleine lettertjes":
Diefstal is opgesplitst in: * Diefstal met duidelijke sporen van inbraak * Beroving met geweld * Zakkenrollen Gsm verzekering | Mobistar Daar valt het incident met jouw dochter helaas niet onder. |
|
|||
|
|||
Of via iCloud en dan Find my Iphone?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
belgie, gestolen, hoe vind ik mijn iphone, icloud problemen, imei, iphone4, marktplaats |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad gestolen, wat nu? | Mypod | iPad algemeen | 25 | 29-11-12 13:33 |
Iphone gestolen wat nu? | dlfashion | iPhone algemeen | 7 | 30-08-12 15:31 |
Laptop gestolen, wat nu? | gemmy61 | iTunes | 13 | 27-03-11 00:29 |
Iphone gestolen :( | matlux | Archief | 2 | 07-04-10 21:00 |
|
|