//

iPhone gestolen, wat nu?

iPhone gestolen, wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn reply heeft helemaal niks te maken met of ik vind dat je de waarheid wel of niet spreekt. Dat je dat niet door hebt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 24-08-10, 16:22
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Mijn reply heeft helemaal niks te maken met of ik vind dat je de waarheid wel of niet spreekt. Dat je dat niet door hebt getuigt ook gelijk van het vreselijke snobbisme in je replies wat mijn tenen genoeg deed krommen om mijn vorige reply te rechtvaardigen. Je klinkt als zo'n verzuurde bejaarde die het de hele tijd heeft over "die jeugd van tegenwoordig".

Met zo'n redenering kun je helemaal geen luxe gebruiksgoederen gebruiken, en doe je er maar verstandig alles thuis te laten liggen. "Gelukkig had ik mijn namaak Breitling om toen ik beroofd werd, in plaats van mijn echte, die ligt veilig thuis in mijn kluis"

Nergens geef ik ook aan dat mijn reply ervoor zou kunnen zorgen dat iemand zijn of haar iPhone terug kan krijgen, of dat de reply uberhaupt nuttig zou zijn.

Laatst gewijzigd door glaantje; 24-08-10 om 16:25.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 24-08-10, 16:43
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Tijdens feesten is de kans dat je gerold wordt zoveel groter.. Dat is gewoon net als een fiets voor t huis van een kleptomaan zetten, een speeltuin voor t huis van een pedofiel of een bordje voor je huis zetten dat de deur open is.

Ik neem mijn iphone niet mee naar feesten omdat ik daar naar toe ga om te feesten, niet om iedereen te twitteren hoe leuk andere t hebben.. Ik neem hem niet mee naar paardrijden omdat ik t zo zie gebeuren dat ik van t paard donder en boven op mijn mobiel val..

Ja t kan overal gebeuren maar soms is de kans zoveel groter dat er iets gebeurd dat je beter t zekere voor t onzekere kan nemen..

Just my 2 cents.
  #123  
Oud 24-08-10, 16:53
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Tijdens het winkelen in de stad is de kans nog weer veel groter dan op een feest dat je telefoon gerold wordt. Tijdens het poepen is de kans ook veel groter dat je telefoon in de pot valt. En wie heeft het over Twitteren hoe leuk anderen het hebben? Nog zo'n non-argument.

Een telefoon meenemen naar een feest als Lowlands is gewoon normaal, want je kan dan nog wel eens je vrienden kwijt raken in de massa als je bijv even naar de wc bent geweest. En als je puber bent en je gaat naar een schoolfeest dan moet je misschien opgehaald worden door je ouders, dan is het handig om die ook even te kunnen telefoneren als het tijd is.

Laatst gewijzigd door glaantje; 24-08-10 om 16:56.
  #124  
Oud 24-08-10, 17:30
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Nee, op een feest is de kans vele male groter dan tijdens het winkelen.

En ja zoals je zegt.. Een telefoon.. Mijn antieke siemens was prima om vrienden te bellen tijdens het uitgaan tot dat hij gejat werdt. Nu heb ik een 3310 die van mijn pa was en die kan ook telefoneren.

T is gewoon niet verstandig om een iPhone mee te nemen naar een feest.

En tja, hoe je t ook wend of keert t blijft eigen schuld dikke bult want je loopt nou eenmaal t risico dat hij gejat kan worden.. Ik ben al bijna een nieuwe 3gs kwijt aan snelheids boetes.. Dat is toch ook mijn eigen schuld en niet die van de politie die stond te flitsen..

Ik neem geen iPhone mee naar feesten en dat heeft mij al 1 iPhone bespaard en ik ken helaas teveel mensen waarbij wel hun dure telefoon gejat is tijdens het uitgaan... En ja elke keer is het weer " ik zei het je toch" en een dure les geleerd..

Maar blijf vooral zeggen dat mensen m gewoon mee moeten nemen als ze rond huppelen tussen honderden dronke lui en zakkenrollers.
  #125  
Oud 24-08-10, 18:15
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Je snapt blijkbaar nog steeds niet dat een iPhone net als een andere telefoon een gebruiksvoorwerp is. Daarbij hoezo is het iemands eigen schuld, wanneer iets van hem of haar gestolen wordt. In wat voor kromme wereld leef jij?

Ik zal vooral blijven zeggen dat mensen een mobiele telefoon moeten gebruiken inderdaad waar ie voor is, en dan vooral het mobiele aspect, verder hou ik de discussie voor wat het is.
  #126  
Oud 24-08-10, 18:43
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Als je goed op je telefoon let kan hij niet gestolen worden.

En volgens jou maakt t dus niet uit of een oude nokia of een iPhone wordt gestolen, beetje krom nietwaar?

Al denk ik dat we er bijde wel over eens zijn dat de lui die t stelen behoorlijk triest zijn..
  #127  
Oud 24-08-10, 18:59
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Dat ben ik zeker met je eens, daarom let ik er ook altijd goed op inderdaad
Het is allebei balen en toegegeven baal ik meer als mn iPhone gejat wordt, maar ik ga hem niet niet meenemen, omdat de mogelijkheid bestaat dat iets gestolen wordt.
  #128  
Oud 24-08-10, 19:26
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Nee dat is waar je hebt overal kans dat hij gejat wordt. Helaas wordt er hier tijdens t uitgaan zoveel gerold dat je wel gek moet zijn om een smartphone mee te nemen..

Maar buiten het uitgaan/paardrijden heb ik hem altijd bij me, laatste tijd soms zelfs met 2 iphones omdat ik alleen mn 3g als navigatie kan gebruiken (auto houder).

Agja zit nu verder niets op voor t 'slachtoffer' om naar tmobile te gaan en telefoon als gestolen op te geven.. Naar de politie gaan en aangifte van diefstal te doen en navragen bij de verzekering of je verzekerd bent.. Zo niet is het misschien slim om voor je volgende telefoon wel een verzekering af te sluiten..
  #129  
Oud 25-08-10, 01:32
Meau Meau is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
De waarheid kan soms hard zijn

Een telefoon van 700 euro meenemen naar een feest is niet bepaald slim.. 9 van de 10 telefoons die van vrienden gejat zijn, zijn gejat tijdens het uitgaan, in de disco, op een feest..

En wat voor mensen gaan naar feesten? Juist pubers, niet dat ik nog onder de pubers val maar ik geloof dat pubers meer afweten van hoe t er aan toe gaat tijdens feesten dan een ouwe *** die een iphone van de zaak heeft.

Ik ben ook 1x gerold tijdens het uitgaan, wat was ik toen blij dat ik mijn id enz in mijn jas had laten zitten en wel zo slim was om een goedkoop mobieltje mee te nemen.. Want nee in een disco merk je niet dat je gerold wordt en ja ik was hardstikke nuchter.

Dus ja, mijn comments zijn misschien niet subtiel maar wel de keiharde waarheid.
Ja want je telefoon is er alleen maar om binnenshuis te gebruiken? In plaats dat je een nuttige reactie plaatst geef je alleen maar aan wat voor een naar mannetje je wel niet bent. Als je niets nuttigs te zeggen hebt reageer dan gewoon niet. Daar zit namelijk niemand op te wachten.
  #130  
Oud 25-08-10, 01:55
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Misschien kan de rest van de comments lezen ook geen kwaad doen.

En jouw laatste zin, blijf zelf dan ook lekker weg als je niet eens de moeite neemt om te lezen waar je op reageert.
  #131  
Oud 28-08-10, 17:57
iDavid iDavid is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 193
Standaard iPhone gestolen

Mijn iPhone 3G is gestolen toen ik het opstuurde naar iemand via TNT. Het is door het TNT personeel zelf gestolen!! (Gelukkig wel verzekerd)

Nu wil ik het liefst de telefoon laten blokkeren of nog beter, opsporen!
Ik heb het doosje nog waar alle gegevens op staan zoals serienummer!

Wat zijn de mogelijkheden?

thanks
  #132  
Oud 28-08-10, 22:58
iDavid iDavid is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 193
Standaard

iemand????
  #133  
Oud 31-08-10, 19:30
tattu tattu is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: den haag
Berichten: 55
Standaard

je kan geen telefoon opsporen met het imei nummer of serienummer.
en als het toestel uitstaat kan je al helemaal niks.

lijkt me zo raar dat het gestolen is door het personeel, dat moet allemaal te controleren zijn (wie je pakket heeft opgehaald en verwerkt etc etc)
  #134  
Oud 31-08-10, 21:51
Dutchskill Dutchskill is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 111
Standaard

Hoe kan hij gestolen worden door iemand van TNT? Als je hem verkzekerd verzonden hebt dan heb je een Track&Trace code dus kan je toch zien waar hij is? Of waar hij als laatste is geweest in ieder geval.. (dus zou de politie er makkelijk achter kunnen komen) Gewoon even aangifte doen uiteraard

Maar blokkeren je niet mogelijk Dus voor nu heb je dan dus gewoon pech..
  #135  
Oud 31-08-10, 21:55
chauncy chauncy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

ZO dat dat zomaar kan. IK neem aan dat ze toch zo kunnen achterhalen welke medewerker dat geweest moet zijn. Daar zijn al de iphone gebleven, vandaaar die wachtlijsten
  #136  
Oud 31-08-10, 22:38
Ethem_Ebru Ethem_Ebru is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 30
Standaard

Nou, is die gast van de TNT ook niet meer up to date. Er is inmiddels al een iphone 4. Maar eh ontopic.. Wel vervelend voor je, maar wel beter dat je verzekerd bent!
__________________
IPhone 3G 16GB wit & IPhone 4 16GB Zwart
  #137  
Oud 02-09-10, 08:21
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Als het goed is heb je een papiertje gekregen op het postkantoor waar je je Iphone hebt afgegeven. Dit papiertje heb je als het goed is nog. Als de Iphone niet is aangekomen moet je eerst een met de TNT bellen en kijken wanneer ze het pakketje gaan bezorgen.

Heb je wel het goede adres opgeschreven waar het pakketje heen moet? Dit heb ik met een gewone brief eens verkeerd gedaan. 6 Weken later kreeg ik hem terug dat het adres niet klopte.
  #138  
Oud 02-09-10, 09:56
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iDavid Bekijk bericht
Mijn iPhone 3G is gestolen toen ik het opstuurde naar iemand via TNT. Het is door het TNT personeel zelf gestolen!! (Gelukkig wel verzekerd)

Nu wil ik het liefst de telefoon laten blokkeren of nog beter, opsporen!
Ik heb het doosje nog waar alle gegevens op staan zoals serienummer!

Wat zijn de mogelijkheden?

thanks
Kun je ons up-to-date houden omtrent de ontwikkelingen in deze?
  #139  
Oud 11-09-10, 01:06
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

De politie kan alleen een bericht versturen naar de IMEI, deze wordt automatisch gezien in het netwerk van de providers(binnen de land). Als ze het toestel naar het buitenland smokkelen, is er haast niets meer te doen denk ik zo..
  #140  
Oud 11-09-10, 10:45
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Ervaringen
Reageren

Labels
belgie, gestolen, hoe vind ik mijn iphone, icloud problemen, imei, iphone4, marktplaats



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad gestolen, wat nu? Mypod iPad algemeen 25 29-11-12 12:33
Iphone gestolen wat nu? dlfashion iPhone algemeen 7 30-08-12 14:31
Laptop gestolen, wat nu? gemmy61 iTunes 13 26-03-11 23:29
Iphone gestolen :( matlux Archief 2 07-04-10 20:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:36.