Probleem bluetooth Ford discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan mijn iphone niet verbinden met mijn bluetooth carkit in de auto. De carkit is ingebouwd in mijn Ford Focus(blaupunkt FX 5 inch) van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem bluetooth Ford
Ik kan mijn iphone niet verbinden met mijn bluetooth carkit in de auto.
De carkit is ingebouwd in mijn Ford Focus(blaupunkt FX 5 inch) van juli 2008. Volgens de Ford dealer ligt het probleem bij de iphone aangezien deze al dient te werken vanaf 1.1.4 Ik zie ford audio wel verschijnen op mijn iphone alleen ze maken geen verbinding met elkaar. Heeft iemand een idee hoe dit kan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het ook niet.
Dinsdag heb ik mijn (eerste) iPhone 3GS gekregen en ik kan 'm ook niet pairen met het ingebouwde ford audio systeem (ook een blaupunkt 5" - Business Pack).
Nog geen oplossing gevonden. Als jij een oplossing hebt gevonden, geef het dan a.u.b. even door. Grt, MrGG |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb verleden week de pairing van mijn iPhone (1ste gen) verwijderd en mijn nieuwe iPhone 3GS gepaird. Werkt zonder problemen. Ik heb het nieuwe model van de Modeo (BT zit bij mij op de default SONY installatie). Tot nog toe geen enkel probleem gezien. Ik heb BT steeds aanstaan op de iPhone en wanneer ik in de wagen zit, connecteert deze steeds zonder meer. Geen enkele manipulatie van mijnentwege nodig. Cheers, Mario |
|
|||
|
|||
ik heb nieuwe Fiesta en met mijne nieuwe 3gs werkt het perfect! erg tevreden over.. nu nog enkel zoeken hoe ik Iphone kan gebruiken met muziek via bluetooth ipv minijack...
|
|
|||
|
|||
met mijn saab lukt het ook niet meer. wel nokia, maar geen iphone. Bij een oudere versie van de software lukte het trouwens wel
|
|
|||
|
|||
Bij mij geen problemen met de Ford Focus (1,5 jaar oud) in combinatie met de 3GS.
|
|
|||
|
|||
Had het probleem ook met m'n 3GS 16Gb, opgelost door de iPhone-naam (iPhone van xxxxx) te verkorten tot 'pietje' of 'gerrit'. Vervolgens kreeg ik probleemloos verbinding.
|
|
||||
|
||||
Heb enkele dagen met huurwagen gereden Peugeot 308, van eerste keer probleemloos verbinding met BT, verbinden, code ingegeven en werkte perfect.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem in m'n ford mondeo. Hij vindt Ford Audio wel maar kan niet koppelen. Als ik op Ford Audio klik, draait het wieltje maar kan geen code invoeren. Iemand al enig idee waar dat aan ligt. Ik heb een 3gs 3.1.3
|
|
|||
|
|||
Probleem heb ik ook met Ford Focus van mei 2008. Toen ik mijn iphone 3G net had werkte het ook niet. In diverse andere ford's van dat bouwjaar geprobeerd en daar werkte het wel. Na een update van de firmware van de Blaupunkt FX werkte het nog steeds niet echter na een paar maanden probeerde ik het nog eens en toen werkte het opeens wel. Heel vreemd. Eenmaal gekoppeld geen problemen meer gehad. Onlangs ontkoppelt en zie daar niet meer koppelen. De garage adviseerde ook om eens de accu los te koppelen maar dat hielp ook niet. Ik hoop dat mijn iPhone 4 die binnenkort komt het wel doet.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor deze tip. Dit hielp bij mij ook. Dus dit gaat wellicht ook helpen voor de topicstarter.
|
|
|||
|
|||
Ben bij de Ford dealer geweest en het schijnt aan de bluetooth module te liggen. In een andere mondeo koppelt de iPhone namelijk wel. Nieuwe module is besteld, dus hopelijk binnenkort weer handsfree bellen.
|
|
|||
|
|||
Hoe verander je de iPhonenaam?
Groetjes, Ad verschuren |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je even had gezocht op het forum had je het antwoord al gevonden Naam iPhone wijzigen in iTunes - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G |
|
|||
|
|||
Geen verbinding met iphone en ford
Ik heb net gelezen dat wanneer je naam van je Iphone verandert dat het wel werkt.
En dit klopt, ook ik heb mijn naam van mijn Iphone verandert en kreeg meteen contact. Bizar maar het werkt. |
|
|||
|
|||
Bluetoothverbinding met Ford
Verkort je naam van je Iphone in de linkerkolom van Itunes door erop te klikken en vervolgens een nieuwe (korte naam) in te tikken. Synchroniseer vervolgens en je kunt gewoon de verbinding tot stand brengen.
Succes |
|
||||
|
||||
Op zich fijn dat je de moeite neemt een oplossing te delen. Alleens is dit topic bijna een jaar oud. De vraag is dan ook hoe actueel het probleem nog is ,en of het uberhaupt nog wel bestaat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2011 om 00:20 ---------- Citaat:
@moderator. Topic kan eigelijk wel gesloten worden. Oplossing van het probleem staat vermeld |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone via Aux aansluiten in Ford Focus werkt niet | marsman | iPhone algemeen | 13 | 18-09-13 21:09 |
Bluetooth-pc probleem | stevendeen | iPhone algemeen | 4 | 09-05-11 13:07 |
Bluetooth probleem | Gryta1 | iPad algemeen | 18 | 25-02-11 17:43 |
Bluetooth probleem | CharlieCharlo | Archief | 6 | 05-08-09 15:03 |
Bluetooth probleem | Komkommer | Unlock [archief] | 2 | 08-01-08 22:55 |
|
|