mail werktniet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb afgelopen weekeind mijn iphone van 1.1.4 naar de 2.02 versie geupdate. Nu ga ik steeds opnieuw mijn mail account instellen en krijg steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail werktniet meer
Ik heb afgelopen weekeind mijn iphone van 1.1.4 naar de 2.02 versie geupdate.
Nu ga ik steeds opnieuw mijn mail account instellen en krijg steeds het zelfde te zien. Zegt steeds dat pasword of gebruikersnaam niet juist zijn , en dat pop server niet reageerd. En ik wet zeker dat de gegevens die ingevult heb juist zijn. Wie kan mij hlpen wat ik moet invullen. Hier zijn instellingen waar ik thuis op het Wi-Fi netwek kan werken. Inkomend: pop06.mail.tilcomhosting.nl wanchtword: **** Uitgaand: smtp.xs4all.nl Wachtwoord niet nodig Laatst gewijzigd door franing; 09-09-08 om 17:35. Reden: verkeerde tekst |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen mail inhoud meer | ravaoo | iPhone algemeen | 3 | 15-11-10 18:46 |
Meer berichten weergeven in mail | rikkie123 | iPhone algemeen | 0 | 09-06-10 23:45 |
E-mail werkt ineens niet meer?? | MJ1983 | iPhone algemeen | 0 | 25-05-10 12:00 |
iPhone: Mail werkt niet meer | macbob | Desktop-applicaties | 1 | 15-09-08 22:51 |
mail wordt niet meer opgehaald | sven2000 | iPhone algemeen | 5 | 22-07-08 01:22 |
|
|