speakertje stuk? oplossing? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allen, Gister heb ik op mijn 2.0.0 iphone een filmpje gekeken via met koptelefoontjes(hands free set) sinds dien doet mijn speakertje het niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
speakertje stuk? oplossing?
Hoi allen,
Gister heb ik op mijn 2.0.0 iphone een filmpje gekeken via met koptelefoontjes(hands free set) sinds dien doet mijn speakertje het niet meer (wel als hij op luidspreker staat) dus bij bellen hoor ik niets. als ik met handsfree er weer inplug werkt het wel. zelfs na update naar 2.0.2. doet mijn speakertje het niet meer :-( iemand ervaringen en oplossingen? thanks
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zelfde probleem hier.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knopje voor te vergendelen stuk, oplossing? (via cydia) | steffen123 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 19-03-11 18:35 |
Geluid uit speakertje wordt steeds zachter | yuri62 | iPhone algemeen | 2 | 02-12-09 23:17 |
Kennen jullie dit speakertje!!?? | carneirodesign | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 24-10-09 16:03 |
Kapot speakertje bij Iphone, waar laten maken? | Franko | Archief | 3 | 22-12-08 16:27 |
|
|