Geen service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo jongen, ik ben walter en heb sins kost een iphone. dit weekend begin vrijdag kon ik nog gewoon interneten en bellen en smse. maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service
hallo jongen,
ik ben walter en heb sins kost een iphone. dit weekend begin vrijdag kon ik nog gewoon interneten en bellen en smse. maar nu zegt tie link boven in geen service. ik heb al uitgezet en weer aan gezet. en simkaart er uit en er in. maar niets help. weten jullie mischien iets? ( ik heb een 16gb iphone met provider T mobile) groetjes, walter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service/geen ontvangst | Elizabeth | iPhone algemeen | 7 | 10-11-11 19:40 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 19:48 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|