"vastgelopen"iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Via Winpwn had ik keurig een update gedaan van 1.1.4 naar 2.0 en dit werkte goed. Ik kreeg alleen de mobiele data van T-Mobile niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"vastgelopen"iPhone
Via Winpwn had ik keurig een update gedaan van 1.1.4 naar 2.0 en dit werkte goed. Ik kreeg alleen de mobiele data van T-Mobile niet aan de praat. Ik wilde graag alles..... En vervolgens heb ik iPhone ook geflashed op 4.6 (was 3.9). Dat is het begin van de ellende. Ik krijg nu alleen nog maar het iTunes logo met de kabel te zien en krijg bij het herstellen fouten in de vorm van 1601, 1604, 6 -1. Krijg niets meer aan de praat. Ook geprobeerd om met Winpwn 2.0.0.4 een nieuwe iPSW file te maken maar ook deze kan door iTunes niet worden ingelezen. iBricker en Ziphone bieden ook geen oplossing. Wie weet hier een afdoende methode om te herstellen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
2.0, bootneuter, error 1604, upgrade |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|