//

Mail gedelete op mailserver?

Mail gedelete op mailserver? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik gebruik mijn iPhone om onderweg mail te lezen en evt te versturen. Het filen van mijn mails doe ik op mijn laptop. Dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-08, 11:35
rb1962 rb1962 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 35
Standaard Mail gedelete op mailserver?

Hallo,
Ik gebruik mijn iPhone om onderweg mail te lezen en evt te versturen. Het filen van mijn mails doe ik op mijn laptop. Dat ging tot vanochtend allemaal goed maar vandaag ging het mis.
Normaalgesproken blijft de mail die ik lees op mijn iPhone gewoon op de mailserver staan zodat ik die mail wanneer ik op de zaak kom alsnog op mijn laptop gedownload krijg wanneer ik Outlook opstart.
Vanochtend dus niet. Ik ontving alleen de mail die ik op de iPhone had laten staan dus niet de mail die ik op de iPhone gedelete had.
Verschil met de andere keren is wel dat ik dit keer bij het opstarten van mijn laptop ook de iPhone reeds aan mijn laptop had gekoppeld met het welbekende usb kabeltje. Ik begrijp echter niet hoe dan de mail van mijn mailserver is verwijderd.
Heb gisteravond ook geprobeerd om een ander mailaccount te configureren. Heb ik ergens iets aan/uit gezet waardoor de mail nu van mijn mailserver verdwijnt nadat ik het op de iphone heb ontvangen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-08, 11:51
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Thumbs up

Kijk even bij

Instellingen-->Mail, Contacten, Agenda-->email account-->Geavanceerd-->Verwijder van server.

Deze kun je op Nooit, zeven dagen en na verwijderen uit 'inkomend' zetten, staat bij jou misschien niet goed.

Groet, John.
  #3  
Oud 17-09-08, 11:59
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

het zou ook kunnen zijn dat Outlook is gaan archiveren. dan lijkt ook alles weg te zijn. staat echter in andere map.
M.
  #4  
Oud 17-09-08, 12:05
rb1962 rb1962 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 35
Standaard

Dank je John,
Ik heb deze voor jouw bericht aangepast en het lijkt nu goed te weken want ik ontvang een testbericht nu zowel op mijn iphone als op mijn laptop.....
Las zonet ook een stuk op internet betreffende verschil tussen IMAP en POP, waarbij ik de indruk kreeg dat het wellicht aan de aard van de account lag.
In elk geval bedankt!

Even gewoon nieuwsgierig: ik gebruik voor mijn uitgaande mail nu de server smtp.gprs.t-mobile.nl. Is dat de gebruikelijke voor t-mobile of is er een modernere (gprs is immers de voorganger van umts/hsdpa toch?)
  #5  
Oud 17-09-08, 19:37
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen, ik gebruik zelf gewoon het smtp adres van mijn internet provider om email te versturen. Misschien dat iemand anders hier een antwoord op kan geven?
Reageren

Labels
delete, mailserver, verwijderd



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod kan niet verbinden met mailserver FokkeO iPhone algemeen 0 03-05-11 20:33
Uitgaande mailserver icm t-mobile tleeuwen Odido (T-Mobile) 1 14-07-10 15:00
help, heb per ongeluk een video gedelete Wotan Muziek, foto & video 3 07-04-10 00:22
linux mailserver met push Poserman iPhone algemeen 3 20-12-08 06:32
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres danielc iPhone algemeen 2 05-10-08 15:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:15.