Agenda importeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek hulp: ik wil mijn oude telefoonnummers (.vcf) en agenda (.vcs) overzetten naar mijn iPhone 3G (2.1, geen jailbreak) ZONDER gebruik te hoeven maken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda importeren
Ik zoek hulp:
ik wil mijn oude telefoonnummers (.vcf) en agenda (.vcs) overzetten naar mijn iPhone 3G (2.1, geen jailbreak) ZONDER gebruik te hoeven maken van Outlook.......iemand een ideetje? Zijn er programma's voor en welke is handig (tune aid, disk aid, fixer, ifunbox hebben zulke opties niet). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
Outlook agenda overzetten in windows live agenda | wous5 | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 08:57 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
Google agenda als prive-afspraken importeren of syncen op de iPhone | koekjedebij | iTunes | 4 | 26-08-09 19:40 |
|
|