//

Scherm op zwart bij het telefoneren

Scherm op zwart bij het telefoneren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb gezocht op het forum om te kijken of dit al eerder is besproken maar kan het niet vinden (anders mijn excuses). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-08, 15:47
Buster Buster is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard Scherm op zwart bij het telefoneren

Hallo allemaal,
Ik heb gezocht op het forum om te kijken of dit al eerder is besproken maar kan het niet vinden (anders mijn excuses).
Het probleem is het volgende: bij het telefoneren wordt het scherm 'zwart'. Ik heb begrepen dat dit zo hoort om de energie te besparen (nabijheidssensor). Prima, maar als het gesprek klaar is, (dus de iphone is weg van mijn oor) blijft deze zwart . Ik kan dus ook niet zelf een gesprek beeindigen. Het enige wat soms nog werkt is de resetbutton bovenop het toestel. 1-2 x indrukken, ik hoor een klikgeluid en kan daarna het toestel weer gebruiken. Soms moet ik een aantal minuten wachten voordat het toestel weer ergens op reageert. Heb ik iets fouts ingesteld? Ik heb een 'originele' iphone met abbo, niet gekraakt o.i.d.
Alvast bedankt,
Groet,
Len
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-08, 09:41
v26house v26house is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard Iphone valt uit en de touchscreen reageert niet

Ik heb dezelfde probleem.
Iphone valt soms uit en de touchscreen reageert niet en wordt zwart als ik wil bellen of klaar ben en wil ophangen.
Reset button helpt niet meteen. Start/home button is sowieso raar bij mij omdat ik 'altijd' ten minste 2x moet drukken om terug te kunnen gaan naar bureaublad.

Heb je inmiddels al een oplossing gevonden? Moet het naar Apple voor reparatie? Ik las op een forum dat in de VS bij dezelfde probleem meteen het toestel werd vervangen. Hoe zit het in Nederland??

Laatst gewijzigd door v26house; 23-09-08 om 09:46.
  #3  
Oud 23-09-08, 20:48
Buster Buster is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard

Nee, ik blijf het zelfde probleem houden. Soms kan ik ook de telefoon niet beantwoorden want de 'schuif' werkt dan opeens niet meer.
Ik ga terug met mijn toestel, heb er overigens ook nog een verzekering voor afgesloten.
Als ik iets nieuws weet, laat ik het op het forum weten.
Len
  #4  
Oud 23-09-08, 20:52
v26house v26house is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard G-Phone

Ik denk ook dat ik m weg ga doen.
Ik las vandaag de Google-Phone. Lekker simpel en goedkoop.
  #5  
Oud 23-09-08, 20:53
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Heb je een hoesje om de iPhone heen zitten? Heb ook al eens meegemaakt dat een screenprotector de oorzaak was dat het scherm niet meer terug kwam na een telefoon gesprek.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #6  
Oud 23-09-08, 20:59
v26house v26house is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

nee nee. ben ik gek. het is echt de Iphone 3G zelf.

ik moet zeggen dat ik met de UK Iphone 2G helemaal geen problemen had. Wel met mijn eerste Iphone uit de VS. Raar allemaal.
  #7  
Oud 23-09-08, 21:00
Buster Buster is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard

uhhh, ja, een hoesje zit inderdaad om mijn gekoesterde gadget heen, geen screenprotector. Ik ga uitproberen of het allemaal wel zonder hoesje werkt (sta ik anders ook mooi voor l*l bij t-mobile). Dank voor de tip, jullie horen van mij.
  #8  
Oud 24-09-08, 18:41
Buster Buster is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard

ligt inderdaad aan mijn hoesje. Wat simpel eigenlijk. Jammer dat de fabricant daar dus geen rekening mee heeft gehouden. Afijn, dank voor de reacties. Len.
  #9  
Oud 24-09-08, 19:41
v26house v26house is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik ben het echt zat!!

Google Phone komt binnenkort naa Nederland. Ik ben benieuwd.
  #10  
Oud 24-09-08, 20:10
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

jouw probleem is totaal anders als bij de topicstarter. Deze had alleen het probleem tijdens het bellen. Daarvoor zit namelijk een sensor die het beeld op zwart zet als hij bij je oor zit (of als er dus iets anders voor die sensor zit)

Jouw probleem lijkt meer te maken te hebben met een softwarefout. Ik zou je iphone eens herstellen of heb je dat al geprobeerd?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 13:04
Zwart scherm bij mijn foto's leenkat Muziek, foto & video 0 20-08-10 16:27
Applicatie die het scherm op zwart zet Vomera iPhone Apps 3 16-05-10 19:40
Zwart scherm bij het telefoneren Sophie Tousseyn iPhone algemeen 0 08-02-10 23:41
Scherm snel op zwart bij bellen Q-one iPhone algemeen 4 13-01-09 21:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.