Zwart scherm bij het telefoneren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Normaal als je tijdens het bellen de telefoon wegbrengt van bij je oor, dan verschijnd er een keuzescherm. Bij mij blijft dit echter gewoon zwart. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwart scherm bij het telefoneren
Normaal als je tijdens het bellen de telefoon wegbrengt van bij je oor, dan verschijnd er een keuzescherm. Bij mij blijft dit echter gewoon zwart. Tweede oproep, toetsenbord, luidspreker,... zelf einde oproep behoren dus niet meer tot de mogelijkheden(vroeger werkte dit wel).
Heeft iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Zwart scherm bij mijn foto's | leenkat | Muziek, foto & video | 0 | 20-08-10 16:27 |
Applicatie die het scherm op zwart zet | Vomera | iPhone Apps | 3 | 16-05-10 19:40 |
Scherm snel op zwart bij bellen | Q-one | iPhone algemeen | 4 | 13-01-09 21:32 |
Scherm op zwart bij het telefoneren | Buster | iPhone algemeen | 9 | 24-09-08 20:10 |
|
|