//

Telefoneren en 3G internet onmogelijk bij mij?

Telefoneren en 3G internet onmogelijk bij mij? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb problemen met mijn iphone 3g met de 3g en telefoneren. Ik heb gisteren mijn iphone geupdate naar firmware 2.1 en probeerde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-08, 22:39
Elixxer Elixxer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard Telefoneren en 3G internet onmogelijk bij mij?

Hoi allemaal,

Ik heb problemen met mijn iphone 3g met de 3g en telefoneren. Ik heb gisteren mijn iphone geupdate naar firmware 2.1 en probeerde te '3G'en via Youtube'.... helaas pindakaas zei die dat je alleen youtube kan gebruiken met mobiele data bla bla en Wi-Fi. Ik checkte mijn instellingen en had 3g aan staan en ook Data roaming! Bovenin het scherm veranderde mijn stipje niet in het woord 3G.... Ik heb toen mijn iphone gereset met precies deze instellingen. Na het opstarten, stond in eens warempel boven aan, 3G!! Maar ook mijn bereik links daarvan stond op 2 blokjes ipv 5.. Ik probeerde youtube, en ja dat werkte uitstekend. Een uur later werd ik gebeld op mijn huis nummer dat een vriend mij niet kon bereiken op mijn mobiele nummer... Ik probeerde het zelf en idd ik kon mezelf niet bereiken. Na mijn 3g en data roaming service uit te zetten en mijn iphone te reseten, was alles weer bij het oude verhaal... Vol bereik, geen 3G (wel dat stipje), en dus ook geen youtube bijv... Ik heb natuurlijk geen zin om steeds mijn telefoon te herstarten als ik wil bellen of te youtuben... Heeft iemand een oplossing voor mij??

Alvast bedankt!!
Mvg,

Leo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-08, 23:48
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

even herstellen. en dals ie het nog steeds doet naar T-Mobile dan is er iets mis
  #3  
Oud 23-09-08, 23:54
Elixxer Elixxer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

hoe moet ik 'even' herstellen?
sorry maar ben nog een leek op iphgone gebied

Btw: ik gebruik een iphone met Vodafone, hij is ook gejail breakt. Kan dat geen kwaad?

Laatst gewijzigd door Elixxer; 23-09-08 om 23:57.
  #4  
Oud 25-09-08, 00:51
Elixxer Elixxer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

sorry voor het bumpen, maar ik zou graag een oplossing willen voor mijn probleem, ik ga namelijk binnenkort weg voor langere tijd zonder internet in de buurt, dus mijn 3g functie zou uitermate handig zijn!
Alvast bedankt!

Orginele bericht:

hoe moet ik 'even' herstellen?
sorry maar ben nog een leek op iphgone gebied

Btw: ik gebruik een iphone met Vodafone, hij is ook gejail breakt. Kan dat geen kwaad?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen geluid bij telefoneren (andere partij) robertruit iPhone algemeen 8 29-12-11 00:10
ruis bij telefoneren PIET VANDENABEELE iPhone algemeen 7 16-02-11 20:54
België: gebruik van smileys bij Mobile Vikings onmogelijk??? minosvdb Overige providers België 1 03-10-10 18:42
Zwart scherm bij het telefoneren Sophie Tousseyn iPhone algemeen 0 08-02-10 23:41
Scherm op zwart bij het telefoneren Buster iPhone algemeen 9 24-09-08 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:53.