Leestekens in sms/mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hoe kun je leestekens gebruiken in je sms zoals ëö é è etc. In mijn achternaam staat een ö dus het zou wel makkelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Leestekens in sms/mail
Hallo,
Hoe kun je leestekens gebruiken in je sms zoals ëö é è etc. In mijn achternaam staat een ö dus het zou wel makkelijk zijn als die tekens erop zouden zitten. Verder lees ik van alles over een nederlandstalig woordenboek, maar werkt dat nou goed of niet? Alvast bedankt! Aernout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Letter ingedrukt houden (tenminste, in 1.1.1)...
In 1.02 werkt het woordenboek, in 1.1.1 (bij mij) niet meer. Schijnt dat Apple het woordenboek heeft omgegooid voor 1.1.1 |
|
|||
|
|||
Heb ook een vraagje die hier wel thuishoort.
Ik dacht eens gelezen te hebben dat het mogelijk is op een punt te plaatsen zonder dat je eerst op "123" en dan 'punt' moet klikken. Weet iemand of dit mogelijk is? |
|
||||
|
||||
In 1.1.1, door te dubbelklikken op spatie, krijg je een .
|
|
||||
|
||||
De vragen die hier allemaal gesteld zijn werken alleen op 1.1.1. Hierbij moet ik aantekenen dat de shortcut voor een punt (.) alleen werkt als je autocorrectie aan hebt staan (en dus niet een pakket als KB2 hebt geinstalleerd).
De leestekens kan je maken door inderdaad de letter eventjes vast te houden. Er verschijnen dan verschillende opties welke je vervolgens aan kan klikken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows mail + Contacten + sms | kaartjes | iTunes | 3 | 21-11-09 23:44 |
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? | reno1 | Unlock [archief] | 2 | 01-05-08 12:34 |
Scherm oplichten bij SMS/Mail etc | CasperBTU | Jailbreak apps en thema's | 1 | 06-03-08 23:41 |
Costum mail en sms sounds? | Kermi | Archief | 4 | 01-03-08 22:40 |
Landscape sms & mail | the007 | Archief | 2 | 26-01-08 18:04 |
|
|