aSleep problematisch bij update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het programma aSleep [165MB] staat vandaag in de updates van AppStore. Bij mij ging de update via de iPhone 3G zo traag dat ik na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aSleep problematisch bij update
Het programma aSleep [165MB] staat vandaag in de updates van AppStore. Bij mij ging de update via de iPhone 3G zo traag dat ik na een minuut of tien ben gaan resetten. Het was ineens alsof de firmware update 2.1 nooit had plaatsgevonden. Na de reset werd opnieuw naar mijn iTunes wachtwoord gevraagd en begon het proces opnieuw. Ditmaal toonde ik geduld. Ik geloof dat het een kwartier heeft geduurd.
Het overzetten naar iTunes geeft eenzelfde probleem. Ik hou dat bij op twee pc's en deed dit bij deze gelegenheid achter elkaar. In beide gevallen was er geen enkele voortgang gedurende circa tien a twintig minuten [sorry, niet geklokt]. Vervolgens valt de voortgangsindicatie weg, gaat het synchroniseren nog even door en is het proces plotseling afgelopen. Na het downen van de update heb ik nog een nieuwe applicatie [Trein] gedownload. Dit ging gelukkig op de inmiddels bekende snelheid. Het probleem lijkt daarom echt bij aSleep te liggen. Toegevoegd: dit bericht had eigenlijk bij het topic appstore programma's gemoeten [zie ik achteraf...] Laatst gewijzigd door Holavista; 09-10-08 om 22:33. Reden: Probleem had eigenlijk onder 'applicaties' moet worden gepost. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
behoud programma's bij update | odyssey | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-10-10 23:09 |
Accu 3GS problematisch | beckytje86 | iPhone algemeen | 8 | 08-09-09 09:14 |
Batterijduur minder bij update 2.0.2 | golfken4 | iPhone algemeen | 2 | 03-09-08 12:10 |
iPhone 1e gen.: bij update 2.0.1 bootloader 3.9 of 4.6 gebruiken | myplace | Unlock | 2 | 12-08-08 17:09 |
|
|