//

Waterschade

Waterschade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ey, ik zie hier de discussie staan over waterschade. dus wil ik vragen wie van jullie loopt met de iphone door de mist? of ligt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 08-07-11, 12:33
appleNerd appleNerd is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Talking

Ey,
ik zie hier de discussie staan over waterschade.
dus wil ik vragen wie van jullie loopt met de iphone door de mist?
of ligt hem op de badkamer voor de radio ofzo?

bij mist en douche is er waterdamp die gaat de iphone in.
en dan ben je genaaid. en door die gevoelige vochtindicator wordt het alleen maar makkelijker om waterschade te krijgen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 31-12-12, 12:33
mmsl mmsl is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 4
Standaard

Hallo mensen, goed nieuws!!

Ik heb gisteren mijn iPhone in de wc laten vallen, hij deed het erna 10 minuten nog, toen hield mijn Home-knop ermee op en later viel mn toestel uit. Meteen in een zak rijst gelegd en een paar uur erna, thuis in de oplader gedaan maar kreeg de 'Verbind met iTunes melding' iTunes kan niks met mn iPhone (foutmelding 2001 en 2006) nou ok, terug in de zak rijst gedaan tot vanmorgen dus.

Ik ben via T-Mobile verzekerd, bij Pro-Assist dus ik heb vanmorgen meteen gebeld en mn toestel wordt 2 jan. opgehaald en gerepareerd. In de tussentijd krijg ik een iPhone-leentoestel. De kosten voor de reparatie zijn helaas wel €40/44 euro eigen risico maar als ik de verhalen hier lees van €500 reparatiekosten kan ik niet klagen.

Als je niet verzekerd bent, wordt waterschade niet door T-Mobile vergoed of wat dan ook. Dit valt buiten je garantie (logisch)

Ik post dit omdat ik veel soortgelijke situaties teruglees maar met vage oplossingen.. hoop dat iemand hier wat aan heeft.

Verder heb ik 1 vraag: bij het terugkijken van mijn gemaakte reservekopieen, zie ik er maar 4, 5 staan; een paar in okt. en 1 van vorige week. Hoe kan dit? ***** iTunes maakt toch elke keer dat je je iPhone aansluit en niet onderbreekt een reservekopie?

Groet!
  #63  
Oud 31-12-12, 13:49
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Ik heb gewoon een all risk inboedel verzekering wat bovenop mijn gewone inboedel verzekering slechts 0.97 cent extra kost! Dus waarom een aparte telefoon verzekering van 8 tot 15 euro per maand?

Voor wat betreft de reserve kopie.. Als jij dat aan heb staan zou hij idd die reserve kopie moeten maken, volgens mij overschrijft hij wel een reservekopie, maar dat durf ik niet zeker te zeggen.....
Maar doe jij zoveel met je iPhone dat een reserve kopie van vorige week niet volstaat?
  #64  
Oud 31-12-12, 13:57
mmsl mmsl is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 4
Standaard

Dat jij dat hebt; helemaal top. Over de reservekopie: normaal gesproken zou die van vorige week perfect zijn, alleen heb ik m halverwege gestopt, omdat ik geen tijd had. Maar ik vroeg me enkel af waarom er maar 4/5 back-ups staan. Overschrijven zou inderdaad kunnen.
  #65  
Oud 31-12-12, 14:56
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Ja heb eigenlijk ook geen flauw idee hoe dat kan probeer eens te googlen...?

Heb je misschien iCloud aan staan? Als dat zo is word de reserve kopie in iTunes uitgeschakeld
http://support.apple.com/kb/HT1766?v...L&locale=nl_NL
  #66  
Oud 31-12-12, 21:26
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

De reserve kopie in iTunes wordt inderdaad telkens overschreven.
Alleen een teruggezette reservekopie blijft staan,en kan je zien in het overzicht.
Reageren

Labels
iphone 3g, speaker, verzekering, waterschade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waterschade? eniesee iPhone algemeen 2 29-08-10 11:10
Waterschade: achterkant vervangen eek-87 iPhone algemeen 4 25-08-10 23:25
waterschade laten repareren. atzeko iPhone algemeen 3 17-06-10 21:31
iPhone 3G waterschade dannyhtek iPhone algemeen 3 16-06-10 17:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.