Klok werkt niet! ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forum lezers, ik heb sinds enige weken een 3G, super app. maar mijn Klok functioneert niet en (nog) weet hoe ik de Klok functie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klok werkt niet! ?
Beste Forum lezers, ik heb sinds enige weken een 3G, super app. maar mijn Klok functioneert niet en (nog) weet hoe ik de Klok functie aan de gang krijg. Wellicht weet een van jullie het! Als ik er op klik krijg ik een grijs scherm mijn lijnrechte strepen en de 4 functie toetsen aan de onderkant. Vrij kort daarna springt het programma eruit en gaat hj terug naar de homepage.
Alvast bedankt voor jullie reacties, Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aangezien er staat dat je firmware 2.0.2 is het misschien een mogelijkheid om naar firmware 2.1 te upgrade? Heb je en een nieuwere (betere) firmware en is wellicht waarschijnlijk je probleem ook opgelost. Of heb je een rede waarom je nog 2.0.2 erop hebt staan inplaats van 2.1?
|
|
|||
|
|||
2.1
Volgens I-tunes staat 2.1 er op. Andere ideeen? Ik hoor graag,
Martijn |
|
||||
|
||||
Eens je iPhone uit- en weer aanzetten (sleepbutton indrukken, 'uitsliden', soft reset)? Als dat niet helpt, een hard reset: home- en sleepbutton ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat.
|
|||
|
|||
Aan uit werkt niet
Aan en uit zetten zoals aangegeven werpt nog geen vruchten af, helaas. Andere suggesties?
|
|
||||
|
||||
Denk dat je het beste even kunt herstellen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Klok klopt niet! | CRXDelSol | iPhone algemeen | 12 | 29-09-11 14:59 |
Klok | dannyro | iPhone algemeen | 2 | 08-07-10 09:46 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
klok | nekz | iPhone algemeen | 2 | 09-11-07 19:18 |
|
|