Error 13 bij herstellen iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Willy82 Klopt. ;-) Alleen nu krijg ik error 2005. In eerste instantie ging ik van FW2.0 naar FW3.0, toen kreeg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
op laptop met vista is het allemaal wel gelukt. Is dat misschien de oplossing? Verplicht overstappen op vista? Heb deze tip van Krishant.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben nu wel in het emergency scherm terecht gekomen. Dit schijnt ook te gebeuren bij een verkeerde FW3.0 update. In een ander topic, zie ik dat ik terug moet naar 1.1.4, dus dat ga ik maar ff proberen. |
|
|||
|
|||
ik heb nu het zelfde probleem ik krijg fout 13
ik heb precies de stappen gevolgd die jullie zeggen. 1-itunes opstarten. 2-iphone aansluiten aan laptop. 3-home en uit-aan knop 10 sec inhouden en daarna alleen de home knop blijven inhouden tot ik de melding kreeg dat de iphone gevonden werk in herstelmodus. zie verder de plaatjes die ik bijvoeg. ik ben nu 2 uur mee bezig en ik word helemaal gek dit probleem komt door het volgende: ik wou jailbreken en ik heb heb door een stomme fout van mij op Herstellen gedrukt in itunes en daarna Shift en daarna heb ik een firmware bestand 3.0 aangeklikt en toen kwam die foutmelding. en nu probeer ik mijn iphone aan te zetten en ik krijg alleen de poppetje van itunes te zien dat die aangesloten moet worden. wie kan mij hier mee helpen aub!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Probeer het eens met een oudere versie van iTunes, gezien de fw-versie die je gebruikt.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het al gedaan.. 8.2 gedownload etc maar helpt gwn niet. Het probleem is opgelost. Ik heb de iPhone even aangeloten op een andere pc en iTunes gedownload en ik kon hem weer herstellen / updaten! Dus het zat ergens of in de iTunes of vista of iets anders.. Bedankt allemaal. Laatst gewijzigd door rj11; 29-10-09 om 08:34. |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik probeer een iphone 3GS 32gig van 3.0.1 JB en unlocked naar 3.1.2 te updaten met een activated firmware uit een ander topic. Maar elke keer als ik het probeer krijg ik fout(13) en en blijft ie in recovery mode loop. Nu heb ik al uitgevonden hoe ik daar uit kan komen. Weet iemand wat er mis is met fout 13? Ik heb op dezelfde laptop al een meerdere updates uitgevoerd zonder problemen. Ter info ik wil het liefst updaten ipv herstellen. Bedankt alvast. hmm, ik heb nu 9.0.1.8. Ik zie dat er 9.0.2 beschikbaar is. Ik zal eens kijken of updaten helpt. Wel raar dat het met andere wel is gelukt. Ik laat nog wat weten. Laatst gewijzigd door Michel15; 01-11-09 om 10:10. |
|
||||
|
||||
Bericht verplaatst
|
|||
|
|||
foutcode 13 en 2005
Citaat:
ik heb andere usb poort gebruikt en toen deed hij het wel. kreeg eerst foutcode 13 en daarna foutcode 2005.toen heb ik een andere usb poort gebruikt en toen deed hij het. sucses |
|
|||
|
|||
error 13
ik probeer op een windows 7 laptop ,et itunes 9.1 te herstellen van os 4.0 beta 1 naar 3.1.3 maar krijg een error 13 en nu zit mijn iphone vast op itunes met usb logo!
|
|
||||
|
||||
al geprobeert de iphone in DFU modus te zetten om te herstellen?
|
||||
|
||||
// Samengevoegd
|
|||
|
|||
gelukt in DFU mode maar krijg error 1015 nu nadat het klaar is ik probeer blackra1n te draaien ik druk op make it ra1n maar het crasht daarna
|
|
||||
|
||||
iphone uitzetten door je powerknop te blijven indrukken tot hij volledig uitstaat
nu homeknop in blijven drukken en iphone aansluiten aan je mac. homeknop blijven indrukken tot itunes opspringt en je je iphone kan herstellen |
|
|||
|
|||
tijdens het starten van blackra1n zegt het asl.dll ontbreekt moet ik naar vroegere itunes? 8.0?
|
|
|||
|
|||
Zoals ik al in een ander topic meldde crashte mijn iPhone gisteravond. Vandaag na veel gedoe herkende iTunes de telefoon eindelijk (in DFU-modus), maar herstel blijft hangen op foutcode 13. Heb het al geprobeerd in andere USB-poort in zowel DFU- als gewone herstelmodus, maar de fout blijft. Nog andere tips?
EDIT: op een andere computer deed 'ie het uiteindelijk wel. Laatst gewijzigd door Vertigo; 11-07-10 om 17:13. |
|
|||
|
|||
Hi,
Ik heb mijn 3g via restore en DFU getracht werkend te krijgen. Maar na de 'herstel' optie in iTunes te hebben gedaan en doorlopen vraagt de iPhone wel om te (sim)unlocken, maar vervolgens krijg ik automatisch weer de herstelmodus.... Hoe nu verder? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
error 28 tijdens het herstellen van mijn iphone | emir95 | iPhone algemeen | 1 | 27-12-10 09:23 |
iPhone: Iphone 3G 3.1.3 --> Geen Simkaart. Wil niet herstellen in DFU mode. 1600 error | flopkabouter | Jailbreak | 1 | 23-06-10 15:50 |
iPhone 3GS error met updaten / herstellen | Max | iPhone algemeen | 0 | 17-11-09 22:56 |
iPod touch: Ipod Touch 2g 16gb error 1604 bij herstellen of updaten | synhio | Jailbreak | 1 | 05-10-09 23:12 |
Error 28 bij herstellen iPhone | sjorriss | Archief | 1 | 24-08-09 23:55 |
|
|